• bejbisen

Vår/sommarbebisar i umeå 2012

Tänkte starta en tråd för oss i umeå som väntar vår/sommarbebisar 2012.

Själv väntar jag barn nr 3 i maj/juni.

Hoppas att nån fler vill hoppa in i tråden och prata om allt mellan himmel å jord medans vi väntar på våra små guldklimpar

om ni känner igen mig, så prata inte högt om att jag väntar barn då det fortfarande är "hemligt"           

Vilhelmina ♥080825♥ Vilgot ♥100307♥
  • Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012
  • marieotyra
    Sunshined: Visst är det besöket i vecka 20 som har försvunnit nu när det är andra barnet?

• micksaan

Besöket i vecka 20 är väl borttaget för alla har jag fått för mig? Jag har varit hos bm i vecka 8 och 16 och sen 24. Nu nästa gång vecka 29. Är väl så olika från hälsocentral och bm också gissar jag.

• Tuffs80

Varit på RUL och blev flyttad till 10 maj. Bilderna behövde jag inte betala eftersom den här tjejen inte alls ville vara med så det syns inte vad det är på bilderna.Tungan ute
    BF-LISTA!
    Mars: 
    21 Mars - sunshined, andra barnet 

April:
    27 April- Eliin87

Maj:   
    1 Maj - Cinan, andra barnet 
    10 Maj- Tuffs80
    21 Maj - Sofi81, tredje barnet
    25 Maj - Janniiique, andra barnet.
    30 Maj, marieotyra, andra barnet

Juni:
    3 juni - bejbisen, tredje barnet
    6 Juni - hillee, första barnet
    10 Juni - AgnesGN, första barnet 

Juli:
    9 Juli - sleepingangels, första barnet
    24 Juli- Atyr andra barnet.

• micksaan

Har klarat mig från läckage hittills. I vecka 27 nu. Läckte inte desto mer med dottern heller, någon ynka droppe mot slutet. 

• micksaan

Det är nog ganska individuellt, hör om många som läcker tidigt också. Så är väl inte helt ovanligt. Jobbigt bara att börja tidigt...så jag njuter av att ha sluppit det så här långt.

• Sofi81

sleepingangels - Jag började läcka kring v 22 med båda mina andra barn, så får väl se hur det blir med detta!! Det låter tidigt, men så kan det ju vara ibland, det är bara till att köpa amningsinlägg och använda dem jämnt!

Kan jag har fått en bättre start på julen?? Jag har fått en tillsvidareanställning :) Det ska bli så roligt att få jobba på fritids/skola igen (jag är utbildad lärare) Istället för att jobba på förskola, även om jag gillar det med.
    Fick igår vet att jag fick ett vikariat och idag att hon vill ändra det till tillsvidare istället :) Börjar den 1/1

Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012