• bejbisen

Vår/sommarbebisar i umeå 2012

Tänkte starta en tråd för oss i umeå som väntar vår/sommarbebisar 2012.

Själv väntar jag barn nr 3 i maj/juni.

Hoppas att nån fler vill hoppa in i tråden och prata om allt mellan himmel å jord medans vi väntar på våra små guldklimpar

om ni känner igen mig, så prata inte högt om att jag väntar barn då det fortfarande är "hemligt"           

Vilhelmina ♥080825♥ Vilgot ♥100307♥
  • Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012
  • Janniiique

Hilee>> Ja, kanske. Vi har då inte känt några sparkar utanpå magen än. men det är säkert olika. 

• hillee

Har konstaterat att de är sparkar, mamma kände idag å hon trodde också att de va bäbis som kickade runt! :)

• nipnim

Nu är det nog dags att jag går med här. Jag väntar tredje barnet i slutet på maj. Jag hoppas att jag inte slarvade bort någon från BF-listan. Skrattande

BF-LISTA!

Mars: 
    21 Mars - sunshined, andra barnet 

April: 
    27 April- Eliin87

Maj:   
    1 Maj - Cinan, andra barnet 
    10 Maj- Tuffs80
    28 Maj - marieotyra, andra barnet.  Minpin, tredje barnet
    30 Maj  - bejbisen, tredje barnet 
    31 Maj - Zirap, andra barnet

Juni: 
    1 Juni  - Janiiique, andra barnet.
    10 Juni - AgnesGN, första barnet 
    11 Juni - hillee, första barnet
    21 Juni - Nyfiiken, första barnet

Juli: 
    9 Juli - sleepingangels, första barnet

• Aurora84

Hej på er!
    Ramlade in här :) Jag har bf 21april och väntar vår andra flicka :)

BF-LISTA!

Mars: 
    21 Mars - sunshined, andra barnet 

April:
    21 April- Aurora84 (Mia), andra barnet
    27 April- Eliin87

Maj:   
    1 Maj - Cinan, andra barnet 
    10 Maj- Tuffs80
    28 Maj - marieotyra, andra barnet.  Minpin, tredje barnet
    30 Maj  - bejbisen, tredje barnet 
    31 Maj - Zirap, andra barnet

Juni: 
    1 Juni  - Janiiique, andra barnet.
    10 Juni - AgnesGN, första barnet 
    11 Juni - hillee, första barnet
    21 Juni - Nyfiiken, första barnet

Juli: 
    9 Juli - sleepingangels, första barnet

• Aurora84
    Janniiique skrev 2012-01-03 20:37:56 följande:
    Jag hade också den så kallade mannen :)
    hehe lite nyfiken.. "den såkallade mannen".. hette han Assar? Om det är han så minns jag han väl från förra graviditeten. Jag bodde på spec.mödravården ett tag efter förlossningen pga bröstböld och en jäkla massa problem med amningen. Det slutade med att denna Assar hjälpte mig otroligt mycket med allt vad det innebar.
  • bejbisen

Aurora: välkommen hit

Igårkväll slutade min födelsedag på bästa möjliga sätt! När ja la mig i sängen för att sova kände ja av bebis sparkande å bultande på utsidan av magen för första gången! Sååå mysigt!

• Cinan

Assar var den bästa personen jag mötte på hela förlossningen, han var så himla bra att ha att göra med. Han brydde sig verkligen.

• Zirap

Jag tror faktiskt att han heter eller kallas för Nisse. Jag nämnde om honom för mamma och hon frågade direkt om det var "Nisse". Nisse var nämligen mammas BM åt någon av mina yngre syskon iaf. Å jag kände ju faktiskt igen honom på något skumt sätt. Vi var tydligen hos dem ett antal ggr när jag var liten. Han ska ha 4 barn.

Så den äldre av "männen" gissar jag är Nisse Flört 

Det kanske är den yngre som är Assar?  Nisse bör vara över 60 nu, även fast jag tyckte att han såg lite yngre ut, men det är ju lite svårt att avgöra när de har skägg.

• Zirap

bejbisen: Ja visst är det mysigt med sparkar! Jag känner dem varje dag nu Hjärta

• hillee

Verkligen supermysigt med sparkarna, jag känner dom också varje dag nu. Å alltid när jag sätter/lägger mig ner för att ta de lugnt :P igår lyckades jag få de på film också :) Man blir som i en helt annan värld när man känner att den lill* håller på å bökar runt! Nu är de bara en vecka kvar till UL igen, hoppas på att få ett trevligare bemötande denna gång än sist. fick en jäkla otrevlig tant då! :/

Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012