• bejbisen

Vår/sommarbebisar i umeå 2012

Tänkte starta en tråd för oss i umeå som väntar vår/sommarbebisar 2012.

Själv väntar jag barn nr 3 i maj/juni.

Hoppas att nån fler vill hoppa in i tråden och prata om allt mellan himmel å jord medans vi väntar på våra små guldklimpar

om ni känner igen mig, så prata inte högt om att jag väntar barn då det fortfarande är "hemligt"           

Vilhelmina ♥080825♥ Vilgot ♥100307♥
  • Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012
  • Janniiique

Hur ska ni bädda era barnvagnar? Vi var på babyproffsen i lördags, och helt plötsligt blev vi bugaboo-ägare. 

• bejbisen

Janniiique: Fin vagn!
    ja har bara tänkt bädda med lakan, kudde, och kanske nån filt

Nu har jag bokat tid för privat köns UL. Ju mer ja tänker på de desto mer känner ja att ja måste ta reda på det. Är ju min sista chans att testa gå igenom en graviditet å förlossning när man vet könet i förväg

• micksaan

Vi köpte en emmaljunga classic sport med hårdlift som jag bäddar med täcke och kudde för inomhusbruk men när vi går ut blir det lammskinn och filt. Vi får vår bebis i slutet på mars. Till sommaren åker skinnet bort och vi kör lakan och kudde. :)

• AgnesGN
    Janniiique skrev 2012-01-29 21:35:12 följande:
    Hur ska ni bädda era barnvagnar? Vi var på babyproffsen i lördags, och helt plötsligt blev vi bugaboo-ägare. 
    ÅÅÅh, en bugaboo!!! Jag vill ha en bugaoo doneky till mina twins.... Men det går visst på 16400... =P Billigt värre... ;)
  • marieotyra

Det kommer ju förmodligen att vara sommar när vår mini föds så jag antar att man bäddar med så lite som möjligt....Flört

• Syster Norr
    Janniiique skrev 2012-01-29 21:35:12 följande:
    Jag tänkte bädda med en filt, tror inte det behövs så mkt mer i sommar. Grattis till fint köp, vi har precis handlat en bugaboo donkey.

AgnesGN: Donkeyn är billigare utomlands än i butik här i Sverige.
  • AgnesGN
    Syster Norr skrev 2012-01-29 22:38:56 följande:
    Jag tänkte bädda med en filt, tror inte det behövs så mkt mer i sommar. Grattis till fint köp, vi har precis handlat en bugaboo donkey.

AgnesGN: Donkeyn är billigare utomlands än i butik här i Sverige.
    Ååååh igen... =) Köpte ni den utomlands eller i butik? =) Lite tips om ni köpte den utomlands känns helt okej att få om du ids... =)
  • Petra 334
    Cinan skrev 2012-01-13 21:25:11 följande:
    Vi har också en Quinny freestyle, vi hade ett maxicosi babyskydd till som gick att montera direkt på vagnen  Helt perfekt, vi använde knappt själva barnvagnssitsen första halvåret. Vi kommer köra med quinnyn igen och ståplatta till storebror..
    Vilken freestyle och vilken maxi cosi har ni haft som passat ihop? Är intresserad av en begagnad Quinny freestyle XL och det vore juh suveränt om man kunde hitta ett babyskydd som passade ihop med =)
  • Syster Norr
    AgnesGN skrev 2012-01-29 22:53:25 följande:
    Ååååh igen... =) Köpte ni den utomlands eller i butik? =) Lite tips om ni köpte den utomlands känns helt okej att få om du ids... =)
    Vi har handlat från Holland, Moeders mooiste, en duo som blev ca 3500 billigare att handla där än att handla den i Sverige. Pramworld har också bra pris på Donkeyn. 
Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012