Alltså, jag kan inte låta bli att bli irriterad. Min mage har strejkat. Stenhård som bara den. Sen i söndags har jag gått upp 2,5 kg pga att ja inte får gå på toa. Har köpt hem lunelax och hoppas att de ska hjälpa snart. Började med det igår. Någon som har nått annat tips på hur man ska få igång magen?! Promenader går inte då ja fått världens foglossning senaste veckorna.
Jag blir snart galen. Inte för att de syns på kroppen att ja gått upp så mycke på 2-3 dagar. Men ja känner mig... Uppblåst?!
För övrigt är de här inte min vecka. Foglossningen satt igång riktigt rejält natten mot måndag när ja jobbade. Natten mot tisdag när vi kommer på jobbet får vi veta att 3-skiftet ska halveras, vilket innebär att ja åker på 2-skift igen.
Det fick mig att bestämma mig för att ringa läkare för att diskutera en ev sjukskrivning. Vet bara inte om ja ska va snål å vänta 3 veckor tills ja har jobbat min sista nattvecka. Eller om ja ska ringa redan till veckan. Lutar åt att de blir redan till veckan om ryggen känns så här då :/