• bejbisen

Vår/sommarbebisar i umeå 2012

Tänkte starta en tråd för oss i umeå som väntar vår/sommarbebisar 2012.

Själv väntar jag barn nr 3 i maj/juni.

Hoppas att nån fler vill hoppa in i tråden och prata om allt mellan himmel å jord medans vi väntar på våra små guldklimpar

om ni känner igen mig, så prata inte högt om att jag väntar barn då det fortfarande är "hemligt"           

Vilhelmina ♥080825♥ Vilgot ♥100307♥
  • Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012
  • Janniiique

Är det många som har fått pojkranden? den fick jag i tidigare graviditet men fick då såklart en flicka :) Randen har börjat komma nu och jag är så nyfiken på min bebis att jag måste spekulera lite, hehe. 

• mfe
    Janniiique skrev 2012-02-28 17:49:51 följande:
    Är det många som har fått pojkranden? den fick jag i tidigare graviditet men fick då såklart en flicka :) Randen har börjat komma nu och jag är så nyfiken på min bebis att jag måste spekulera lite, hehe. 
    Jag har en nedanför naveln och ända upp och väntar en tjej :P
  • lady84
    Jag väntar en flicka och har rand både nedanför och ovanför naveln.
  • Aurora84
    jag fick raggarsträngen upp till naveln ganska tidigt när jag väntade dottern. Nu väntar vi flicka nr 2 och än har jag inte fått nån rand.. Nu är jag i v33..
  • Cinan

Har inte haft någon rand någon av graviditeterna.. en pojke och en till pojke på g.

• marieotyra

Har ingen rand än så länge, men hade en förra gången när jag väntade dottern...

• Zirap

Jag fick rand både uppe och nere förra gången, men nu har jag inte fått någon ännu (v 27),

• hillee

Jag har inte fått någon rand än heller. däremot tycker jag att magen ser ut som en liten hårboll! Men tur att jag är ljushårig iaf :P haha! 

• Aurora84
    hillee skrev 2012-02-29 07:15:04 följande:
    Jag har inte fått någon rand än heller. däremot tycker jag att magen ser ut som en liten hårboll! Men tur att jag är ljushårig iaf :P haha! 
    hehe ja hårig.. det är min mage me! Betydligt mer denna gång än sist..
  • Zirap

Var det någon som var på babykvällen på Barnens Hus? Vilken kö det var, hihi. Vi skulle bara ha nya grindar till trappen så det gick ju att ta med ro, men herregud sicken hetsjakt det var på bilbarnstolar som vanligt! Men det är klart att det blir så när de sänker priserna så mycket.

Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012