Hur många katter kan man ha i en 2:a på 70 kvadrat?
Hur många katter tycker ni är okej att ha på 70 lvadrat, med massvis med aktiveringstillsfällen och skrymslen.
Hur många katter tycker ni är okej att ha på 70 lvadrat, med massvis med aktiveringstillsfällen och skrymslen.
Jag röstade på 4, men det beror på hur lägenheten ser ut med mera.
Jag och sambon funderar på att skaffa katt, och då tar vi nog två. Vi har just en tvåa på 70 kvm, våran lägenhet är i två plan, med en hall på markplan och en trappa upp till resten av lägenheten. Jag ser inga problem att ha flera katter i min lägenhet.
2-3 tycker jag verkar lagom. Min syrra har 5 katter men hon bor i ett större hus och på landet så det är ute.
jag röstade på tre.
jag har en katt i min tvåa på 50 o jag skulle egentligen vilja skaffa en till så hon har en kompis, men vi har specialmat till henne som är väldigt dyr, (när man är arbetslös så är det dyrt) så min sambo hade absolut inte godkänt det. katten ingick när han flyttade ihop med mig o det är han inte alls nöjd med.
3 röstade jag på. Vi bor i en etta på 43kvm och har två katter
Lördagsgodis: Vi har köpt en loc8tor plus och är riktigt nöjda.Det finns andra modeller men vi valde denna, lätt display läsa av. Efter första dagen glömde katterna att den satt på halsbanden. De hänger men vi tejpa upp den mot halsbandet så katterna inte skulle störas, rekommenderas! Den finns i Sverige men i annonsen hade den något annat namn.
Vi köpte här: www.loc8tor.com/uk/loc8tor-plus-pack.html