• Äldre 3 Oct 22:30
    1700 visningar
    3 svar
    3
    1700

    Helt otroligt... vill ge alla ett hopp här

    Idag den 3 oktober har något helt overkligt hänt. Vi testade positivt. Vi fick några så få procent att lyckas själva så att det var nästan omöjligt att vi skulle kunna bli gravida på naturlig väg.  Min sambo har alltså för få spermier. Men skamm den som ger sig. Min sambo och jag svävar just nu på små rosa moln men allt känns så helt overkligt som att vi hade den inställningen att vi aldrig skulle kunde bli gravida på naturlig väg.
    Går allt som det ska så kommer våran fina son (ivf barn) bli storebror några dagar innan han fyller två år :D

    ni kan läsa om hela våran resa på min presentation

  • Svar på tråden Helt otroligt... vill ge alla ett hopp här
  • Äldre 3 Oct 23:01
    #1

    Åh, grattis, mirakel sker helt klart!

  • bönan 04
    Äldre 3 Oct 23:02
    #2

    GRATTIS!

  • Två döttra­r och en son
    Äldre 21 Oct 22:36
    #3
    Långväntan skrev 2011-10-03 22:30:18 följande:
    Idag den 3 oktober har något helt overkligt hänt. Vi testade positivt. Vi fick några så få procent att lyckas själva så att det var nästan omöjligt att vi skulle kunna bli gravida på naturlig väg.  Min sambo har alltså för få spermier. Men skamm den som ger sig. Min sambo och jag svävar just nu på små rosa moln men allt känns så helt overkligt som att vi hade den inställningen att vi aldrig skulle kunde bli gravida på naturlig väg.
    Går allt som det ska så kommer våran fina son (ivf barn) bli storebror några dagar innan han fyller två år :D

    ni kan läsa om hela våran resa på min presentation
     

    Grattis!!! Vad härligt! 
    Visst kan det bli spontant även när man har liten chans till det.... 
    Hur många % chans hade ni fått? 
Svar på tråden Helt otroligt... vill ge alla ett hopp här