Inlägg från: bebis maj 12 |Visa alla inlägg
  • bebis maj 12

Mina bröst ömmar inte längre??Mf??

Ömmar brösten hela tiden??
    Mina bröst började ömma för lite mer än en vecka sen...ca en vecka efter jag plussat..men nu i dag så är brösten som vanligt..betyder de mf på g?
    Jag fick ett mf i aug så jag är såå nojjig..detta är min femte graviditet (mf inräknat) Är fortfarande sjukt illamående..har haft rosa/bruna flytningar till å från sen jag plussade,,framförallt efter jag gjort nr 2..Har även då blödit 2 ggr efter nr 2..men de torkar upp på en gång...
    Ska på vul om en vecka..är bara i v 5+5
    Mina bröst har bara ömmat i slutet av en graviditet tidigare..min nr 3.
    Brösten ömmade även innan jag plussade med förra,mf:et.Då slutade dom ömma samma dag som fostret kom ut..men då hade jag blödit 2 dagar innan..

Mamma till Jesper -95,Silas -09 Sackarias -10
  • Svar på tråden Mina bröst ömmar inte längre??Mf??
  • bebis maj 12
    Smulan 89 skrev 2011-10-04 09:49:42 följande:
    Mina bröst har inte ömmat alls överhuvudtaget under hela min graviditet, när jag gick med min son.
    De må vara,men man har ju läst att man ska vara uppmärksam om gravsymptomen försvinner..om mina bröst aldrig hade ömmat så hade jag inte brytt mig,men nu har dom de och de är som bortblåst..därför min oro...
  • bebis maj 12

Tack alla!!
    Är faktiskt glad över illamåendet...har haft de med två av mina tidigare graviditeter också..de slutade efter v 12.
    Är bara jobbigt när man nästan inte orkar leka med dom två små jag har hemma..men förhoppningsvis är snart 12 veckor över

Svar på tråden Mina bröst ömmar inte längre??Mf??