• Anonym (Ander­s)
    Fri 25 Sep 2020 17:26
    2225250 visningar
    13118 svar
    13118
    2225250

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Anonym (50 åriga damen) skrev 2020-09-25 17:05:20 följande:

    Tack, det blir det säkert.

    Nu är jag hemma har duschat rakat mig och gjort mig fin för gubben.

    Det är första gången jag har den vita toppen, gubben gillade verkligen den djupa urringningen, rör jag mig rätt blottas ena bröstet.

    Nu har han bjudit mig på en GT i soffan så ska han fixa oss en god middag. Gissar att han får svårt att koncentrera sig vid middagen, kommer att "oavsiktligt" röra mig så han ser ena bröstet så ofta som möjligt.

    Trevlig helg!

    Ursäkta att jag kom ifrån ämnet, ville bara berätta för dig du är ju nyfiken i en strut.


    Tack för att du berättar! Yes jag är absolut nyfiken i en strut, för det är inspirerande att följa er på lite avstånd.

    Wow - jag har sagt det förut och jag säger det igen, ni två är fantastiska som skapar så skön aptit på varandra!! Ni har grym kemi och har det riktigt gott ihop!

    Jag hoppas ni får det mjukt och smeksamt eller hårt, hett och intensivt
  • Anonym (Ander­s)
    Fri 9 Oct 2020 06:55
    Anonym (50 åriga damen) skrev 2020-10-09 06:33:02 följande:

    Röda glansiga ministring med sidoband i svart spets.


    Fredagsfin, kvinnlig & vacker!
  • Anonym (Ander­s)
    Fri 9 Oct 2020 13:14
    Anonym (50 åriga damen) skrev 2020-10-09 13:02:47 följande:

    Nu är det helg, ska slappa en stund innan jag duschar och gör mig len och fin för gubben sen blir det en kort röd klänning och trosfritt resten av dagen.

    Önskar alla en trevlig helg!


    Nyrakad, len, skön och vacker i en muskort röd klänning... Sexigt Sensuellt Ljuvligt Underbart!
  • Anonym (Ander­s)
    Sat 10 Oct 2020 08:24
    Anonym (50 åriga damen) skrev 2020-10-10 07:02:54 följande:

    Tack! Gubben blev nöjd och jag fick en mycket skön kväll.

    Rosa linne och en grå kjol blir min klädsel i dag.


    Ni två är helt enkelt bäst!

    Trosfritt som vanligt på helgen va?

    Är det alltid du som väljer hur du är klädd eller får gubben din vara med och önska / välja?

    Hur ofta överraskar han dig med något snyggt kroppsnära?

    Önskar dig en riktigt skön ridtur i sängen eller het stund med putande frestande rumpa på alla fyra idag!!
  • Anonym (Ander­s)
    Sat 10 Oct 2020 08:52
    Anonym (50 åriga damen) skrev 2020-10-10 08:41:09 följande:

    Tack!

    Gubben önskar ofta och får välja ibland.

    Han köper nästan alla mina underkläder och även många kjolar och klänningar och någon top ibland, alltid roligt att få något även om det ibland blir fel men han är duktig och kan mina storlekar.

    Tycker om att klä mig i sånt han tycker jag är vacker/sexig i.

    Är ingen hästtjej men en åktur ska han nog få.


    Härligt!!

    Hur är det med höga klackar, skor, stövletter, stövlar och lårhöga?

    Höfthållare och matchande snygga strumpor?
  • Anonym (Ander­s)
    Sat 10 Oct 2020 16:31
    Anonym (50 åriga damen) skrev 2020-10-10 12:34:07 följande:

    Not my cup of tea.


    Jag åtrår dig. Du är grymt åtråvärd. Du är grymt attraktiv. Jag menar det. Seriöst. På flera plan än rent sexuellt. Jag är 52, så jag har perspektiv - jag har en mycket god uppfattning. Jag är själv i en god frisk relation sedan 1987.

    Ni har en fantastisk relation som ni odlar, underhåller och låter växa. Låt inget störa. Låt inget komma er emellan.

    Jag glädjer mig att betrakta er på lite avstånd.

    Jag glädjer mig att ni har det gott och delar med er, inspirerar, har kemi och feeling.

    Skulle ju gärna dela en flaska riktigt gott vin med er och liksom bara känna in....!
  • Anonym (Ander­s)
    Sat 10 Oct 2020 16:44
    Anonym (Anders) skrev 2020-10-10 16:31:15 följande:

    Jag åtrår dig. Du är grymt åtråvärd. Du är grymt attraktiv. Jag menar det. Seriöst. På flera plan än rent sexuellt. Jag är 52, så jag har perspektiv - jag har en mycket god uppfattning. Jag är själv i en god frisk relation sedan 1987.

    Ni har en fantastisk relation som ni odlar, underhåller och låter växa. Låt inget störa. Låt inget komma er emellan.

    Jag glädjer mig att betrakta er på lite avstånd.

    Jag glädjer mig att ni har det gott och delar med er, inspirerar, har kemi och feeling.

    Skulle ju gärna dela en flaska riktigt gott vin med er och liksom bara känna in....!


    Du är söt. Riktigt riktigt söt. Du gör mig nyfiken.
  • Anonym (Ander­s)
    Mon 12 Oct 2020 06:32
    Anonym (50 åriga damen) skrev 2020-10-11 08:14:48 följande:

    Oj, tack!

    Ja vi har det bra,.

    Man måste nog alltid vara lite lekfull se det roliga och kunna skratta, blir allt för allvarligt tror jag det bara blir stelt och tråkigt.

    Hur busar ni med varandra i er relation?


    Kan bara hålla med dig till 100 % - det är viktigt att ha det kul och skönt ihop.ta hand om och utveckla relationen.

    Ni är mästare på att trolla fram skön guldkant och det är enormt attraktivt. Jag kan ibland tycka att vi harvar lite väl mycket med praktiska saker vardag som helg, och att det blir plats för bus först om vi reser i väg någonstans över helgen.

    Och då liknar det vi gör ganska mycket det ni gör så ofta och gott tillsammans!
  • Anonym (Ander­s)
    Fri 16 Oct 2020 15:50
    Anonym (50 åriga damen) skrev 2020-10-16 15:32:24 följande:

    Brukar ju vara troslös på fredag kväll men ikväll ska jag överraska gubben med att ha trosor.

    Röda string med svart spets runt öppningarna, de har öppen gren så det är ju inga jobbtrosor precis så dom har blivit liggande ett tag eftersom jag kör trosfritt då jag är ledig, såg dom idag och fick för mig att överraska gubben.


    Är det Anais eller vilket märke?

    Han kommer bli superglad!
  • Anonym (Ander­s)
    Sat 17 Oct 2020 13:33
    Anonym (50 åriga damen) skrev 2020-10-16 15:32:24 följande:

    Brukar ju vara troslös på fredag kväll men ikväll ska jag överraska gubben med att ha trosor.

    Röda string med svart spets runt öppningarna, de har öppen gren så det är ju inga jobbtrosor precis så dom har blivit liggande ett tag eftersom jag kör trosfritt då jag är ledig, såg dom idag och fick för mig att överraska gubben.


    Vad hände & hur blev responsen?
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?