RS89 skrev 2011-10-07 19:48:27 följande:
Anton Ring...skämtar du med mig eller?
det är korkat att använda droger överhuvudtaget!!! mest korkat är det om vuxna använder det för mindreåriga förstår inte riktigt vad dem håller på med, speciellt inte en 13 åring!
TS, salvia är en farlig drog. och eftersom din dotter är så ung, så är alla droger farliga eftersom hennes hjärna fortfarande utvecklas. salvia är dock ingen drog som man startar med... jag kan inte vara säker, men jag tror nog att din dotter har tagit droger innan.
du känner din dotter bäst och du vet vilka åtgärder man ska ta!
prata med henne först och främst, om hon erkänt för dig att hon har rökt salvia så verkar hon ha förtroende för dig...
Din läsförståelse är lika med noll.
Jag sa det var korkat, men än mer korkat att inte ha en så kallat "sitter" som är med att övervakar en under ruset.
Vilket man alltid ska ha om man nu tagit beslutet att ta en drog som salvia eller liknande.
RS89 skrev 2011-10-07 23:22:45 följande:
vadå, varifrån kommer dem här påståenden om att det inte är farligt?
är det för att indianerna rökte det för att se in i sin egen själ eller nått...och om jag får fråga, hur gick det för indianerna?...
en drog som framkallar hallucinationer skadar visst mer än vad man tror. man kan dö av att andas in bensin fast ruset vara bara i några minuter...25 min hallucinationer tär en del!!!
dessutom, en del människor kan ha någon defekt på kroppen som gör att deras kropp tar ännu mer skada. och många dör, oftast något i samband med hjärtat...
man ska vara mycket försiktig med droger.
LoL, hur gick det med indianerna, ja den vite mannen kom dit och slog ihjäl dom.
Och sen fick dom den vite mannens sprit.
Tror nog du får ta uppgradera med lite kunskap om droger innan du yttrar dig ytterligare.
Nu blir det bara så tokigt det kan blir, "Hur gick det för indianerna" ** ROLL EYES BACK TO MY SKULL **