• prilse­t
    Äldre 12 Oct 08:03
    1475 visningar
    1 svar
    1
    1475

    Små Änglar inbjuder till Föreläsning

    Föräldraföreningen Små änglar har glädjen att inbjuda Sanna Nova Emilia till en föreläsning
    Den 30 november kl 19.00–21.00 i Årsta kyrka Hon har skrivit boken: Bara ett andetag bort. 2005 förlorade hon sin dotter. Boken är berättelsen om hennes och dotterns liv efter döden. ... Sanna Nova Emilia arbetar som Livscoach och Inspiratör för människor i personlig utveckling. Bara ett andetag bort - Boken om mitt osynliga barn handlar om döden, om sorgen, glädjen och tacksamheten, men mest av allt så handlar den om kärleken. Utifrån sina egna erfarenheter och upplevelser ger Sanna Nova Emilia nya perspektiv och dimensioner av både livet och döden. Det är en bok att söka tröst ur, en bok att finna inspiration, hopp och kraft i. Bara ett andetag bort - Boken om mitt osynliga barn är en bok som river murar och bygger broar. Det är en bok som ger en mening åt det till synes meningslösa. (www.litenupplaga.se/644)
    Vänligen anmäl er till Pärnilla Sandberg (Senast den 28/11)   [email protected]g   0765-687149 – sms   Vi bjuder på kaffe, The, smörgås och kaffebröd
    Varmt Välkomna
    Årsta kyrka   Bråviksvägen 47, Årsta

  • Svar på tråden Små Änglar inbjuder till Föreläsning
  • Äldre 16 Oct 18:35
    #1

    Kommer hon nån gång till  Skövde? Eller däromkring?


    Nybliven trebarnsmamma - två barn hos mig och en i hjärtat.
Svar på tråden Små Änglar inbjuder till Föreläsning