• MickeN1973

Min pojkvän gillar tydligen bajssex :/

Anonym (sjuk) skrev 2011-10-12 19:52:57 följande:
    NEE det är verkligen inte normalt.
    Vem är du att döma?

Det är ett udda intresse ja,   jag förstår inte problemet det är bara att säga att man inte delar intresset och sen är det bra med det  
  • MickeN1973
    whitetrach86 skrev 2011-10-12 21:38:21 följande:
    Den stora frågan är ju egentligen vad som kan klassas som normalt. Anser inte att något är onormalt. Så där är det väl en uppfattning från person till person.
    Men jag kan inte heller se tjusningen i bajssex och mår illa av blotta tanken på det.. hur ohygieniskt det är och allt där imellan.

Att påstå att han ska söka hjälp pga sina sexuella aktiviteter är att kränka honom som person. Får då kan ju lika gärna hoppa på dom som gillar bondage och andra "ovanliga" sexlekar och säga att dom är sjuka i huvudet och borde söka hjälp, och när vi då ända håller på så kan vi ju lika gärna ta alla homosexuella också!

Nä. alla borde få leva sitt liv på sitt sätt och om man som 2 inte kan komma överens och överse andras intressen så att säga så borde man nog gå vidare i livet och hitta någon man passar bättre med. 
    Jag tror inte på trådstarten,  är det så att man gillar bajs-sex då har man nog haft ganska extrema anal-lekar innan och andra aktiviteter som tyder på att man gillar bajs....

Alltså man går inte från missionären till att fråga om frun kan bajsa en i munnen.....   
Svar på tråden Min pojkvän gillar tydligen bajssex :/