• river84

Min pojkvän gillar tydligen bajssex :/

Jag utövar detta och är för övrigt en HELT normal person, vi är bara två som vet om detta (jag och min tjej).
    Hon deltar också delvis ibland, men det är väl mest jag som tänder på det.

Jag förstår inte varför folk har så sjukt mycket fördomar mot allt, efter att ha läst tråden och alla fördömande inlägg
    så kommer man underfund med att det inte är så konstigt att det är rätt mycket elände ute i samhället, folk stör sig på saker de inte själva har NÅGON EGEN erfarenhet av, så varför klampa ner på andra ang något som man själv inte vet något om?

PROVA FÖRST, HA EN ÅSIKT SEN.    

Enligt många i denna tråd så skulle jag behöva söka vård??? Men varför det? Jag är helt normal som alla andra
    och folk har uppenbarligen inga problem med att jag har denna fetich eftersom ingen känner till det, så vem störs av det?

Och varför skulle jag vilja göra slut med min partner bara för att han/hon berättade att han/hon tänder på bajs?
    Om den som gillar detta så mycket att han/hon MÅSTE ha en partner som gillar detta, ja då får man väl
    överväga att byta partner om den andra inte kan ge med sig och gå med på att testa.

En del skriver i sina inlägg att om deras partner skulle föreslå nått dylikt så skulle de göra slut direkt, varför?
    man kanske inte vill ställa upp på detta själv, men man måste väl för fanken kunna älska den andra för den han/hon är ändå och låta han/hon hålla på med det själv då?

Jag resonerar lite så här, att om inte min partner kan älska mig för den jag är så är hon uppenbarligen inget att ha, och då kan jag lika gärna hitta nån som kan älska mig för den jag är.     

För övrigt kan jag tillägga att jag aldrig en enda gång blivit vare sig sjuk eller illamående efteråt.      

Svar på tråden Min pojkvän gillar tydligen bajssex :/