• Anonym

Min pojkvän gillar tydligen bajssex :/

Det här är helt galet. Vi har varit tillsammans i 4 månader nu och har haft bra sex och allting. I helgen sa han att han tycker vi borde prova lite mer saker i sängen och det har jag inget emot så jag bad honom berätta vad det är han vill prova. Då kom det fram att han vill prova bajssex??????? Eller prova och prova, han har tydligen gjort det innan men inte berättat det för mig..

Jag vet att det bara är för mig att säga nej, men samtidigt känner jag mig ju äcklad av honom nu och det känns som att något är förstört emellan oss... vet inte vad jag ska göra. Är det NORMALT att tända på bajs??? Eller är han sjuk i huvet och borde söka hjälp? 

• Svar på tråden Min pojkvän gillar tydligen bajssex :/
  • Anonym (uuuurrrrrrkkkkk)

åh fyfan vad äckligt! Förlåt men det låter hur sjukt som helst i mina öron och jag hade absolut inte kunnat fortsätta. Usch!

• Anonym

Ni som säger att ni inte vet om det är normalt eller inte får mig att undra hur NI TÄNKER. Det är inte normalt!

• Anonym (?)

aaah, nej nåt sånt skulle jag inte fiixa....

• Lady81
    Anonym skrev 2011-10-12 20:44:22 följande:
    Lämna honom. Han borde söka vård.
  • DeathByPickles

Jag skulle inte gå så långt som att säg att det är sjukligt eller att karln borde söka vård för sin fetish... däremot bör ni kanske se över ert förhållande nu när han 'kommit ut' med sina önskemål, så att säga.

Ännu en gång: kan du tänka dig att leva med honom nu när du vet att det här är en dröm hos honom - och kan han tänka sig att leva med en kvinna som inte kan tänka sig att bejaka hans sexfantasi? Det är bara att ta ställning.
    Jisses liksom.... det finns värre saker att tända på än avföring! Viktigast är att ingen part går med på någonting som känns obekvämt.

Jag hänger (egentligen) bara här för att jag blivit blockad på flashback.
  • Anonym
    DeathByPickles skrev 2011-10-12 21:15:35 följande:
    Jag skulle inte gå så långt som att säg att det är sjukligt eller att karln borde söka vård för sin fetish... däremot bör ni kanske se över ert förhållande nu när han 'kommit ut' med sina önskemål, så att säga.

Ännu en gång: kan du tänka dig att leva med honom nu när du vet att det här är en dröm hos honom - och kan han tänka sig att leva med en kvinna som inte kan tänka sig att bejaka hans sexfantasi? Det är bara att ta ställning.
    Jisses liksom.... det finns värre saker att tända på än avföring! Viktigast är att ingen part går med på någonting som känns obekvämt.
    tummen upp igen. Exakt!
  • immaga

omg jag hade spytt. Kanske han tänder på också :P

Nä fy fan, jag hade lämnat killen. Hade iaf vägrat och det hade säkert tagit slut så småningom.

• och
    Anonym skrev 2011-10-12 20:44:22 följande:

Lämna honom. Han borde söka vård.
    Vad för vård då? Hjälp att sluta tända på det? På samma sätt som man kan "bota" homosexuella, eller?

♥ Jag tillhör Anton. Bara Anton. ♥
  • Herr O

Alltså, sexuella preferenser skiljer sig ju väldigt mycket från person till person.
    Så nej, de som säger att det är  "onormalt" och att han borde "söka vård" har helt fel och är dessutom
    oerhört trångsynta.
    Dock är det väl inte den vanligaste sexuella böjelsen. Och jag förstår att det blir ett problem i relationen
    om nu du inte har samma läggning, det inebär ju antingen att du måste ge med dig, vilket inte är en bra
    grund för ett fungerande sexliv. Eller att han får avstå från det han gillar, vilket förmodligen inte är 
    särskilt bra för relationen det heller.

Så egentligen kvarstår ju bara frågan. Hur viktigt är detta för honom?
    Är det en väldigt stor bit i hans sexuella identitet så är det nog bäst att gå skiljda vägar tyvärr..  

Svar på tråden Min pojkvän gillar tydligen bajssex :/