• Anonym

Min pojkvän gillar tydligen bajssex :/

Det här är helt galet. Vi har varit tillsammans i 4 månader nu och har haft bra sex och allting. I helgen sa han att han tycker vi borde prova lite mer saker i sängen och det har jag inget emot så jag bad honom berätta vad det är han vill prova. Då kom det fram att han vill prova bajssex??????? Eller prova och prova, han har tydligen gjort det innan men inte berättat det för mig..

Jag vet att det bara är för mig att säga nej, men samtidigt känner jag mig ju äcklad av honom nu och det känns som att något är förstört emellan oss... vet inte vad jag ska göra. Är det NORMALT att tända på bajs??? Eller är han sjuk i huvet och borde söka hjälp? 

• Svar på tråden Min pojkvän gillar tydligen bajssex :/
  • whitetrach86

Den stora frågan är ju egentligen vad som kan klassas som normalt. Anser inte att något är onormalt. Så där är det väl en uppfattning från person till person.
    Men jag kan inte heller se tjusningen i bajssex och mår illa av blotta tanken på det.. hur ohygieniskt det är och allt där imellan.

Att påstå att han ska söka hjälp pga sina sexuella aktiviteter är att kränka honom som person. Får då kan ju lika gärna hoppa på dom som gillar bondage och andra "ovanliga" sexlekar och säga att dom är sjuka i huvudet och borde söka hjälp, och när vi då ända håller på så kan vi ju lika gärna ta alla homosexuella också!

Nä. alla borde få leva sitt liv på sitt sätt och om man som 2 inte kan komma överens och överse andras intressen så att säga så borde man nog gå vidare i livet och hitta någon man passar bättre med. 

• Wynn88

"Onormalt" är det inte. Det skadar ju ingen.

Däremot tycker jag personligen att det låter jätteäckligt och jag skulle aldrig frivilligt gå med på det. Är detta en väldigt stark fantasi hos honom som han gärna vill förverkliga, har jag svårt att se att ni har någon framtid. Men i så fall borde han väl från början ha letat efter en tjej som gillar bajs-sex? Det hade varit ett smartare drag, om det nu är så viktigt för honom... Så får ju ALLA tänka, om de har lite udda fetischer som de gärna vill förverkliga. För det är ju inget man kan räkna med att random partner gillar eller ens vill prova.  

• Anonym

Min man gillar kiss, och vi hade väl varit tillsammans ett par år när han bad mig kissa på honom först gången.. Jag blev äcklad och avtänd, men fattar ju att det är en känslig sak att fråga om, så tillslut överraskade jag honom med att kissa på honom i duschen, och han blev överlycklig. Det är verkligen en stark fetisch hos honom, så visst kan jag göra honom glad.. Det är ju inget jag gör jämt, men några gånger per år kanske... 

Bajs hade jag nog inte fixat. 

• Anonym

Jag skulle gärna vilja ha bajssex. Upphetsande som fan ju.

• pluppfamiljen
    Anonym skrev 2011-10-12 20:54:05 följande:
    Ni som säger att ni inte vet om det är normalt eller inte får mig att undra hur NI TÄNKER. Det är inte normalt!
    Nä det är ju inte det. 
    äntligen 6 barns mamma <3
  • Anonym (blä)

Nej fy... jag skulle inte klara av det. Jobbig sits! Men var tydlig - gyllene regeln i ett förhållande är väl att man gör det som känns ok för båda. 
    Men vad är det man säger - lite skit rensar magen;) sorry kunde inte låta bli;))) 

• Anonym (L.)
    DeathByPickles skrev 2011-10-12 21:15:35 följande:
    Jag skulle inte gå så långt som att säg att det är sjukligt eller att karln borde söka vård för sin fetish... däremot bör ni kanske se över ert förhållande nu när han 'kommit ut' med sina önskemål, så att säga.

Ännu en gång: kan du tänka dig att leva med honom nu när du vet att det här är en dröm hos honom - och kan han tänka sig att leva med en kvinna som inte kan tänka sig att bejaka hans sexfantasi? Det är bara att ta ställning.
    Jisses liksom.... det finns värre saker att tända på än avföring! Viktigast är att ingen part går med på någonting som känns obekvämt.
    Bra skrivet! Håller med DeathByPickles!
  • sollo

ät nått du blir dålig i magen av och testa en gång så kanske han kommer över det och inte vill göra om det.

• MickeN1973
    Anonym (sjuk) skrev 2011-10-12 19:52:57 följande:
    NEE det är verkligen inte normalt.
    Vem är du att döma?

Det är ett udda intresse ja,   jag förstår inte problemet det är bara att säga att man inte delar intresset och sen är det bra med det  
Svar på tråden Min pojkvän gillar tydligen bajssex :/