• Anonym

Min pojkvän gillar tydligen bajssex :/

Det här är helt galet. Vi har varit tillsammans i 4 månader nu och har haft bra sex och allting. I helgen sa han att han tycker vi borde prova lite mer saker i sängen och det har jag inget emot så jag bad honom berätta vad det är han vill prova. Då kom det fram att han vill prova bajssex??????? Eller prova och prova, han har tydligen gjort det innan men inte berättat det för mig..

Jag vet att det bara är för mig att säga nej, men samtidigt känner jag mig ju äcklad av honom nu och det känns som att något är förstört emellan oss... vet inte vad jag ska göra. Är det NORMALT att tända på bajs??? Eller är han sjuk i huvet och borde söka hjälp? 

• Svar på tråden Min pojkvän gillar tydligen bajssex :/
  • MickeN1973
    whitetrach86 skrev 2011-10-12 21:38:21 följande:
    Den stora frågan är ju egentligen vad som kan klassas som normalt. Anser inte att något är onormalt. Så där är det väl en uppfattning från person till person.
    Men jag kan inte heller se tjusningen i bajssex och mår illa av blotta tanken på det.. hur ohygieniskt det är och allt där imellan.

Att påstå att han ska söka hjälp pga sina sexuella aktiviteter är att kränka honom som person. Får då kan ju lika gärna hoppa på dom som gillar bondage och andra "ovanliga" sexlekar och säga att dom är sjuka i huvudet och borde söka hjälp, och när vi då ända håller på så kan vi ju lika gärna ta alla homosexuella också!

Nä. alla borde få leva sitt liv på sitt sätt och om man som 2 inte kan komma överens och överse andras intressen så att säga så borde man nog gå vidare i livet och hitta någon man passar bättre med. 
    Jag tror inte på trådstarten,  är det så att man gillar bajs-sex då har man nog haft ganska extrema anal-lekar innan och andra aktiviteter som tyder på att man gillar bajs....

Alltså man går inte från missionären till att fråga om frun kan bajsa en i munnen.....   
  • Ellaria

Varken onormalt eller sjukt, men om du inte gillar det får du ju säga det till honom. Om du känner dig så äcklad att du inte kan fortsätta förhållandet, ja, då är det så. Men nej, han behöver inte "söka hjälp" eller nåt sånt eftersom det inte är något fel på honom, han tänder helt enkelt på något majoriteten inte gör. Det är många som gör det.

Every bruise is a lesson and each lesson makes us better
  • Anonym (hm)
    Anonym skrev 2011-10-12 22:48:47 följande:
    Min man gillar kiss, och vi hade väl varit tillsammans ett par år när han bad mig kissa på honom först gången.. Jag blev äcklad och avtänd, men fattar ju att det är en känslig sak att fråga om, så tillslut överraskade jag honom med att kissa på honom i duschen, och han blev överlycklig. Det är verkligen en stark fetisch hos honom, så visst kan jag göra honom glad.. Det är ju inget jag gör jämt, men några gånger per år kanske... 

Bajs hade jag nog inte fixat. 
    min man är likadan... jag tänder absolut INTE på det, och har jättesvårt att kissa när man ska kissa på en person..får stå o kämpa vääääldigt länge!
    har inte gjort det sen vi fick vårt första barn iaf (o innan graviditeten med då).. dvs 3år sen minst..
    gillar det inte riktigt....

bajssex skulle jag ALDRIG gå med på.. kräks av bajslukt och konsistens, så nej tack. 

ts, känns det äcklande så gå inte med på det. 
  • Anonym (frugan)

möt halvvägs och ha analsex, kan ju komma bajs på kuken då:P

• Anonym (frugan)
    Anonym skrev 2011-10-12 20:41:48 följande:
    Han vill att vi ska bajsa och smeta in varandra och även bajsa varandra i munnen. Han säger att om jag tycker det är äckligt så kan bara jag bajsa i hans mun men inte han i min.. men inte fan skulle det kännas bra att sitta och skita någon i munnen!

Vet ett ganska känt "humorklipp" på nätet, 2girls1cup, ungefär så vill han göra.. 
    omg..driver du?
  • Anonym

Du måste skämta...klart att det är djävligt äckligt och personligen skulle jag blir otroligt avtänd...vi snackar...bajs...

• Anonym

Det är inte normalt, sade min man nått sånt så skulle jag undra om han är frisk i huvudet. skulle nog aldrig kunna se på honom på samma sätt igen, och förmodligen skulle det leda till separation framöver, så jävla vidrigt.

• qouix

Blää mår illa av bara tanken, jag tror INTE det är normalt, känns som att de hör till samma kategori som nekrofili, djursex osv. Sjukt och äckligt, jag hade tackat för mig och sett efter en annan kille, han lär ju sakna att få äta skit om det blir ni två..,

Svar på tråden Min pojkvän gillar tydligen bajssex :/