• Svar på tråden Har du Sveriges stökigaste barnrum? Vinn 5000 kr
  • smic


    Min andra dotter gilla också att stöka ner.

    Så hemmahos oss är det alltid en massa leksaker som ligger överallt.

  • Vanadis86

    Här har ni en riktig liten busfröken. Först stökar hon ner sitt egna rum, vilket för mig är helt ok (städningen är dock inget roligt alls!).



    Men kliet i fingrarna slutar inte här. Brorsans rum åker också på en tornado med jämna mellanrum av samma lilla busfrö.



    Men tror ni att det slutar här? Haha, långt ifrån. Tornadon drar in i badrum, kök och vardagsrum också. Lämnar INGET åt slumpen. Det ligger små gubbar, dockor, hästar, maskeradkläder, böcker osv osv ÖVERALLT! Men när det sen blir dags att städa så är denna 2,5 åring väldigt trött och somnar så mamma & bonuspappa får städa istället.


    (_¸.?*♥ 21/8 -05 ♥ 12/2 -09 ♥*?.,_)
  • Gunge

    Min son Sebastian bor väldigt trångt i ett litet rum och han skulle absolut behöva mer smarta förvarings prylar och bättre lösningar för kläder som gärna kan sitta på väggen så man slipper ta bort mer av den lilla golvytan han har.


  • MÃ¥rten

    Martins rum!

    Han fyller vårt hem och sitt rum med allt möjligt så fort han använt något klart  hamnar det precis där han befinner sig. Det borde istället ligga i lämpliga lådor när det inte används.
    Vi behöver smarta förvaringar, en snygg möbel till Tv:n och video/spelkonsoller, och ett bord till hans rum. Ni ser också hans hamsterbur, ett gammalt akvarium, som står på en hylla som vi lagt ner. Inte snyggt och ganska funktionsodugligt. Så ett bättre bänk till buren hade varit en önskedröm.


  • Ej registrerad

    Vår lilla kotte i rummet mest bökar och stökar. Snart måste han bland leksakerna simma och därför hoppas vi nu på att vinna, även fast jag inte är så bra på att rimma Tungan ute Åhlens har inredning för alla smaker och även smart förvaring för alla saker. Möbler, lampor, mattor och bäddset, kombinerat blir det ju bara så rätt! Vi har nu påbörjat renovering och tapetsering i vitt, grönt och blått, vilket vi tror kommer att bli riktigt flott! Har vi nu bara lite tur så står chansen att skapa ett fint barnrum på lur! Glad

  • LillaAnna86

    Det här vår älskade skruttunge Vincent, i full fart med att leka koja med sitt bord. Det ser A L L T I D likadant ut oavsett hur ofta man städar. Konstigt va? ;) Det är många fantasier som kommer till liv i ett barnrum! 

    Vincent har kusinbesök, då åker ännu mera saker ut på golvet ;)



    Vad min son skulle behöva är mer praktisk förvaring, framförallt matchande lådor.
    Om vi vann detta skulle jag piffa upp hans rum ordentligt. Jag älskar att möblera om och organisera. Stökigt kommer det att bli igen, men jag önskar kunna göra städningen till en lek också! Allt blir roligare när man gör det tillsammans :) .. Jag skulle kunna gå loss med fantasin ordentligt om vi vann detta! Underbar tävling, önskar verkligen att min familj vinner. Vilken present till oss ;D 

     

  • VardagsKvitter



    Vi har gjort om vårt matrum till Slurkens lekrum men det är ett väldigt oinspirerat lekrum. Vi skulle behövt fixa rubbet. Nya tapeter, bättre och mer förvaring, göra en barnsoffa (av snyggt klädd madrass och kuddar) som vi kan läsa böcker i, bygga med, leka med.

    Det enda härliga med rummet just nu är Slurken :)

    om vi hade vunnit hade jag handlat stabila förvaringstunnor/lådor, kuddar i alla möjliga färger och former att bygga och mysa med. Jag hade också köpt schysst belysning då enda lampan vi har i rummet är en fönsterlampa. Väldigt mysigt ja, Väldigt opraktiskt. Ja.

    Tänk så fantastiskt detta rum kunnat bli! 


    //Lina på blejbo.blogg.se
  • Jessica1983


    Om våran lill Elton "bara" hade leksaker som stök i sitt rum!!


    Detta är då våran sons rum ja eller han ju förstås inte använda det i och med vi har lagd ALLT och ingenting här.
    Så vi är verkligen behov av just allt här.. Jag har iaf fått upp barbapappagardiner (som jag inte e ett dugg nöjd med) Puuuuhuuu vi behöver verkligen en nystart för hans rum nu stänger vi dörren så vi inte ser det=(

    Kolla in!!
  • L83


    Har två söner som delar detta rum. Det blir lätt stökigt på en gång. Har ingen bra förvaring till leksaker, som ni kanske ser på bilden...
    Flicka-03, Pojke-05, Pojke-08, Gravid-11
Svar på tråden Har du Sveriges stökigaste barnrum? Vinn 5000 kr