• bebis maj 12

    Du som fått mycket finnar under graviditeten,pojke eller flicka?

    Undrar om du som fick mycket finnar när du va gravid,om du fick en pojke eller flicka?
    Har själv tre grabbar och väntar nu mitt fjärde barn,och aldrig har jag fått så dålig hy i form av finnar..Hade aldrig finnar i tonåren heller...
    Inte för att jag vet om de har något att göra med vad man väntar,men kul att kolla..


    Mamma till Jesper -95,Silas -09 Sackarias -10
  • Svar på tråden Du som fått mycket finnar under graviditeten,pojke eller flicka?
  • AnkiC

    Jag har två pojkar och blev aldrig finnig med dem. Nu har jag finnar och hoppas på em tös.

  • Pleco

    Har fruktansvärd hy, fått finnar på ställen jag inte trodde man kunde få finnar. Väntar tydligen en pojke.

  • gravid 2010 tack

    hade fin hy med sonen

    gravid i vecka 19 nu med nr 2 ...o alla tror jag väntar en tjej..2 av mina kompisar trodde pojke..men när dom såg min hy för några veckor sen ändrade dom sej till tjej dom med..haha

                      får veta könet nästa vecka på rul i hope.. :)

                                         uppdaterar gärna..gör du detsamma

  • bebis maj 12
    gravid 2010 tack skrev 2011-10-20 20:43:50 följande:
    hade fin hy med sonen

    gravid i vecka 19 nu med nr 2 ...o alla tror jag väntar en tjej..2 av mina kompisar trodde pojke..men när dom såg min hy för några veckor sen ändrade dom sej till tjej dom med..haha

                      får veta könet nästa vecka på rul i hope.. :)

                                         uppdaterar gärna..gör du detsamma
    Spännande..jag va på inskrivning idag och min bm sa att hon fick fruktansvärd hy då hon väntade sin flicka..men inte med pojken..Skulle vara så kul med en tjej då jag har tre killar och detta är sista barnet..får göra RUL första veckan i januari...återkommer med resultatet...
    Mamma till Jesper -95,Silas -09 Sackarias -10
  • Lääängtar

    En massa finnar, speciellt på ryggen och fick en son. Nu har jag inte lika mycket men vet inte vad vi ska få:)


    junimamma.blogspot.com 20 år, fru, mamma & gravid
  • gravid 2010 tack

    okej

    haha själv tycker jag inte min hy e hemsk,ful...

                                          men men vad gör man...säger folk att det är skillnad så e det väl det...

  • people always leave

    med första barnet hade jag fin hy - ut kom en pojke.

    väntar andra barnet och har haft sjukt mycket finnar över hela ryggen. efter att halva graviditeten gått börjar ruggen se ut som den en gng gjorde - vet inte säkert, men UL säger att det är en pojke till.

  • Äntligen dax

    Mycket sämre hy den här gången och väntar troligtvis en flicka. Helt klart skillnad jämfört med graviditeten med sonen.

  • gravid 2010 tack

    skrev tidigare i denna tråd...

              o tänkte bara uppdatera o säga att jag väntar en tjej<3  denna gång...

                   hade jue som sagt fin hud när jag väntade sonen ...men nu mindre fin:(

                         hur har det gått för dej ts?

Svar på tråden Du som fått mycket finnar under graviditeten,pojke eller flicka?