• Anonym (Tänke­r på dig)
    Fre 19 nov 2021 13:20
    1355107 visningar
    11104 svar
    Inlägg från Anonym (Tänker på dig) Visa alla inlägg
    11104
    1355107

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Du var min rehab coach och jag förde över min sorg på dig.Du valde att stötta mig och jag blev istället förälskad i dig. Vi var bägge upptagna men jag är rätt säker på att du endast tyckte synd om mig vilket är förståeligt.

Så här i efterhand skäms jag nåt oerhört, men det var svårt att hantera allt.Jag projicerade nog mina känslor på dig och omvandlade de till ren förälskelse.

Det skrämmer mig dock idag att det hände och ibland tänker jag? Vafan tänkte jag med???? Jag känner skam att jag lät det ske, du var nog inte så perfekt som jag trodde förstod jag i efterhand.

Ibland behöver jag trygghet och då dyker din peppande röst upp.Har bestämt mig att aldrig få sådana känslor igen, det är bara destruktivt,inge kul alls.Ta hand om dig o familjen!!

Lör 20 nov 2021 01:36
    Anonym (Smulan64) skrev 2021-11-19 20:47:44 följande:

Jag var stressad och ångestladdad när vi möttes. Kunde inte möta dig då. Låt mig få visa vad jag känner för dig...

Visa mig?????
    Ons 15 dec 2021 23:16

Var det dig jag såg ikväll på musikhjälpen?Du är jättefin, såg att du tittade på mig också.....Det pirrade till lite, de va kul o se dig fina du?Ta hand om dig

Sön 19 dec 2021 01:31

Sjunger ut:

ABCDE FY

Lör 25 dec 2021 19:22

Vart finns du kvinna? Vill bara ha en till fin natt med dig sen går vi skillda vägar!!

Fre 31 dec 2021 03:43

Jag inte bara få somna in.......slippa detta pissliv

Sön 9 jan 10:58

Du var nog alltid 2 faced, och jag var nog alltid ärlig.......Du må va finare, med du är two faced och kommer alltid att vara.Du tillhör inte min flock, hoppas det går illa för dig när du skiljer dig.Hoppas han träffar en ny fort kort efter er skilsmässa.Jag har kastat en förbannelse på dig med hjälp av andiska gudar, du sårade mig.Du kunde varit ärlig med vilka du kände, du skulle ej tagit emot mig.Du var 2 faced, pachamama tar hand om dig snart????

Fre 14 jan 05:47

Jag hade nog aldrig velat jävlats med mig själv.Därför ska ni inte väcka det sovande lejonet.

Fre 14 jan 14:43

Försök att säga vad du tycker när nä ser mig på gatan.Nää, det har du inte f-a för att göra????.Istället så flyr som en rädd liten råtta, det ska du också göra!! Håll dig på din kant o knip din lilla bleka mus-nos!! Hejdå!!!

Fre 14 jan 14:54

Anonym (Tänke­r på dig)

IDAG 14:43

" data-container=".like-popover" data-trigger="manual" data-placement="left" data-html="true" data-content="

Nu kan du anonymt gilla och ogilla inlägg i forumet. Du kan bara gilla eller ogilla varje inlägg en gång.

" style="color: rgb(130, 130, 151); text-decoration: none; font-weight: 400; margin-left: 0px; border: 0px; box-shadow: none; position: relative; font-family: Roboto; font-style: normal; font-size: 13px; line-height: 15px;">

Försök att säga vad du tycker när du ser mig på gatan.Nää, det har du inte f-a för att göra????.Istället så flyr du som en rädd liten råtta till andra sidan väggen????Håll dig på din kant o knip din lilla bleka mus-nos!! Tar man av dig spaklet så är du fulare än fulast ????

Ps. Noterade att du gjorde mycket slarvfel den tiden vi kommunicerade.Du kunnig? In your dreams twofaced Roberta????????????????

Fre 14 jan 14:55

Försök att säga vad du tycker när du ser mig på gatan.Nää, det har du inte f-a för att göra????.Istället så flyr du som en rädd liten råtta till andra sidan väggen????Håll dig på din kant o knip din lilla bleka mus-nos!! Tar man av dig spaklet så är du fulare än fulast ????

Ps. Noterade att du gjorde mycket slarvfel den tiden vi kommunicerade.Du kunnig? In your dreams twofaced Roberta????????????????

Tis 1 feb 03:52

Du hånlog mot  mig  i ansiktet när jag grät och pratande om min då nyligen avlidne far för några år sen sista gången vi sågs!!!??.Fick en känsla av att du på ett äckligt sätt garvade med din sambo hemma, hade liksom roligt åt mitt öde??!!!!Du förlorade din bror nu och jag skulle kunna skriva att jag tänkte skåla med en kall öl !!! Men vet du vad??? Oavsett vad du tycker om mig så är jag bättre än dig där, jag är mognare än dig där........

Så, nu är vi äntligen kvitt!!!! Ha det underbart med ditt fina liv!!! Jag har ett mål och det är att aldrig skriva om dig nånsin mer här.Jag beklagar sorgen så ses vi kanske i livet efter detta? Vem vet,du bryr dig troligvis inte....men iaf  stor varm hjärtlig kram och fortsätt va lyckad i livet!!  Det är du trots allt värd. 

Mån 7 feb 14:27

Till min sambo:

Jag önskar jag kunde byta ut dig till nåt snyggare och friskare. Jag hade fortfarande hjälpt dig för att jag är sån till naturen, men jag behöver  förröka mig.Ska jag bli ensam gubbe när du går bort?

Mån 14 mar 01:40

Till SD topp Richard jomshof: 

Du skapar knappast några allianser med din retorik !!Syrianerna är många som röstat på dig men ditt uttalande i radion måste nog vara en av dina mindre intelligenta rent taktiskt för ditt parti.

sverigesradio.se/artikel/kraftigt-minskad-invandring-fortsatt-viktig-fraga-for-sd

Du måste nog vara historiens största jubelidiot i SD hittils!!!

Ons 16 mar 15:28

Till min sambo:

Du lurade mig, nu har du satt mig i skuld,precis som du gjorde med din mor och syrra. Jag har inget förtroende för dig längre.16 år med dig är som bortkastade.....Vad gör jag nu? Har ju inget jobb kvar.....du har gjort mig hemlös.Vart ska jag få tag på 46 tusen??? Trodde aldrig jag skulle känna så här men hoppas Putin släpper en bomb på oss....ja orkar ej mera........

Tis 10 maj 22:58

Käften! Smörj in dig i dina barns skit! Blekfis!

Lör 14 maj 01:04

Problemet med den rasistiska retoriken som SD för är att man normaliserar "åk hem" retoriken. Man pratar om invandringen varje dag i media vilket gör att folk "ser alla" inv gående på gatan i mellanstora städer som ligister och mördare.Man ska ej glömma att långt ifrån  alla inv ej är från svårintegrerade länder!!!

Vi går en farlig väg i Sverige där Putin börjar se sig om vilka ursäkter han kan hitta för att invadera. Så långt tänker väl inte Jimmy? Putin kan även utnyttja "mobbade grupper" i Sverige som lär se honom som befriare.Mycket farlig väg att gå som sagt!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Logga in
Bli medlem