• Trizza

    Var kan jag som äggdonator själv hitta ett par att donera till?

    Jag vill hemskt gärna donera ägg men känner att jag har vissa önskemål/krav för vilka som bör få dem. Låter kanske konstigt men så känner jag. Undrar om ngn vet hur jag då går till väga?

  • Svar på tråden Var kan jag som äggdonator själv hitta ett par att donera till?
  • Jenkis

    Det bör ju inte vara så svårt.

    Om du går in under svårt att få barn/äggdonation under forum (inte medlemstrådar), så finns det säkert många där som kan tänka sig att ta emot donation. Det beror ju på vilka krav du ställer?

    Umeå gör ju privatfinansierade donationer och för att överhuvudtaget komma fram där måste man ha med sig en egen donator. Jag vet att det finns minst ett par som bor i närheten som säkert skulle bli överlyckliga.

  • LivL

    Berätta mera! Jag vill också donera. Vad är fördelarna med att hitta ett par själv? Ja, förutom att man själv bestämmer då.

  • Trizza
    LivL skrev 2011-11-01 19:35:20 följande:
    Berätta mera! Jag vill också donera. Vad är fördelarna med att hitta ett par själv? Ja, förutom att man själv bestämmer då.
    Ja, det är väl det som är fördelen :) Det blir ju mkt krångligare att göra så här, men jag vill och behöver ha ngr rader och en "känsla" för personen. Och så vill jag verkligen att föräldrarna ska ha mitt namn om ngt händer (sjukdom eller dyl) där man behöver det genetiska...
Svar på tråden Var kan jag som äggdonator själv hitta ett par att donera till?