• hallencreutz89

    Hångla på offentlig plats?

    Tycker ni det är ok att hångla på offentlig plats? Nu menar jag inte om det ska förbjudas eller vara straffbart, för det är att gå lite väl långt. Men tycker ni att det är ett socialt OKI beteende att hångla på allmänna platser bland folk? Nu menar jag inte pussar och sånt utan att hångla, som de gör i den där stötande reklamen för något telefongrejs. Själv tycker jag man kan behärska sig nog att göra sånt hemma, tycker inte andra ska behöva se på när man utbyter kroppsvätskor, men jag kanske är pryd?


    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hångla på offentlig plats?
  • IsDimma

    Beror på hur gammal man är enligt mig. Helt okej som tonåring. Andra får lov att hålla sig tills man är mindre offentlig


    The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Twiist3d

    Äh.. Jag tycker det är helt okej.. Bryr mig inte om jag ser ett par sitta och hångla på stan. Deras ensak =) Behöver ju inte glo liksom. Haha =)

  • Apopan

    Ja, det är ok att hångla på offentlig plats. Kan dock säga att jag inte riktigt förstått den här grejen som jag stött på några gånger:

    Ett ungt par går och håller varandra i handen. De väljer ut en bänk och sätter sig sonika där och bara hånglar, länge. För att sedan gå därifrån. Jag stör mig inte, jag bara tycker det hela är lite märkligt, speciellt då det inte ens ser särskilt spontant ut. Utan mer som att de bestämt sedan innan att de skall bege sig ut till en parkbänk för att hångla lite. Men det kanske bara är jag som tänker knäppt :P


  • Marzenie o dziecko

    Såg ett par på Ikea för nån vecka sen som provade olika sängar genom att prova med olika sexställningar och låg och juckade med kläderna på och hånglade. Paret var i 35-40 års åldern...tyckte inte detta var ok och särskilt inte då där är även många barnfamiljer där.

  • hallencreutz89
    IsDimma skrev 2011-10-27 21:44:14 följande:
    Beror på hur gammal man är enligt mig. Helt okej som tonåring. Andra får lov att hålla sig tills man är mindre offentlig

    Ja jag tycker att så länge man har alla de där pubertala hormonerna i kroppen så har jag lite överseende med det, men när puberteten är över så kan man behärska sig :P
  • hallencreutz89
    Twiist3d skrev 2011-10-27 21:46:45 följande:
    Äh.. Jag tycker det är helt okej.. Bryr mig inte om jag ser ett par sitta och hångla på stan. Deras ensak =) Behöver ju inte glo liksom. Haha =)

    Ja om det bara vore så lätt som att titta bort för mig. Jag blir så att jag inte vågar titta för jag vill inte stirra, men tittar jag tydligt bort så är jag rädd att det ska verka som om jag tittar så tydligt bort för att jag egentligen inte kan låta bli att stirra. Lite som om någon har en stor finne i pannan, man vill inte vara oartig och glo, men samtidigt så är det svårt för ögonen att inte fastna på något så utmärkande, hur mycket det än äcklar en
  • hallencreutz89
    Apopan skrev 2011-10-27 21:47:47 följande:
    Ja, det är ok att hångla på offentlig plats. Kan dock säga att jag inte riktigt förstått den här grejen som jag stött på några gånger:

    Ett ungt par går och håller varandra i handen. De väljer ut en bänk och sätter sig sonika där och bara hånglar, länge. För att sedan gå därifrån. Jag stör mig inte, jag bara tycker det hela är lite märkligt, speciellt då det inte ens ser särskilt spontant ut. Utan mer som att de bestämt sedan innan att de skall bege sig ut till en parkbänk för att hångla lite. Men det kanske bara är jag som tänker knäppt :P

    Tycker också det är lite märkligt med folk som verkar leta upp offentliga platser bara för att hångla och inget annat. Eller vissa par som man ser som bara verkar klänga på varann bland folk för att bevisa något, typ att de tillhör varann eller vad det nu kan vara de vill ha sagt
  • hallencreutz89
    Marzenie o dziecko skrev 2011-10-27 22:08:21 följande:
    Såg ett par på Ikea för nån vecka sen som provade olika sängar genom att prova med olika sexställningar och låg och juckade med kläderna på och hånglade. Paret var i 35-40 års åldern...tyckte inte detta var ok och särskilt inte då där är även många barnfamiljer där.

    Nej gud, vill man krydda till sexlivet så kan man väl göra det utan att blanda in ofrivilliga
  • fluu

    Så länge man inte tafsar innanför kläderna så tycker jag att det är helt okej,bra till och med. Mer kärlek åt folket!


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir
Svar på tråden Hångla på offentlig plats?