Inlägg från: Ella Jade |Visa alla inlägg
  • Ella Jade

Juli bebis 2012

Heey!

Då skall jag hänga här :).

Plussade i förrigår. Är idag 4+3 var det nog.

Har ni redan börjat må illa? Jag är bara trött som ett as, lite mer kissenödig och har ömma bröst, inte så mycket mer vad jag tror. Smått huvvudvärk ibland. Hur känns det för er??

PS: vart bor ni om man får fråga?

• Ella Jade
    michelodeon skrev 2011-10-28 13:26:45 följande:
    Välkommen :)
    Jupp, mår illa mest på em och kvällen. Mådde illa tidigt med sonen oxå.

Jag bor i Enköping. Vart bor du? Första barnet?

Grattis föresten :)

TACK :) Plussade i förrigår, underbart.

Jasså, jag har inget sånt än. Känner mig inte särskilt gravid faktiskt, haha. Börjar bli lite oroligt.. Men läst att många får mer symptomer i vecka 7? :S

Göteborg bor jag i. Jes, första barnet detta, spännande som tusan! Hur gammal är din son? :)

Grattis till dig också!! {#emotions_dlg.flower}
  • Ella Jade
    bevingad skrev 2011-10-28 14:00:58 följande:
    Grattis och välkommen

Vi är 29år och bor i utkanten av Lund, första barnet på 5e försöket.
    Jag mår oxå mest illa på kväll/natt, men idag har jag mått illa hela dagen... inte alls sugen på att äta något

Jobbet ja.... jag är utbildad undersköterska, jobbar som larmoperatör på trygghetsjouren... tyvärr har jag inte fått någon fast anställning än så jag väntar så länge jag kan med att berätta och hoppas på ett erbjudande om tjänst. Vet det är några som söker andra jobb.
    Tack så mycket :D Underbart att äntligen kunna vara delaktig i en sådan här tråd!

29 är vi också, från Göteborg.

Okej, hoppas verkligen du får tjänsten som du önskar!! Håller tummarna!! {#emotions_dlg.flower}
  • Ella Jade
    Mysmamma70 skrev 2011-10-29 10:35:30 följande:
    Tack

Hur länge har du mått illa? Jag har inga symptom ännu mer än trötthet och den kan ju bero på att jag har fyra barn, jobbar och är lite småförkyld också
    Hej o välkommen! {#emotions_dlg.flower}

Jag är som du, inget illamående, bara trött änsålänge Skrattande
  • Ella Jade

Är det någon som vet om det är "normalt" att inte få starkare streck på testet efter 4 dagar? Skäms

• Ella Jade
    Mysmamma70 skrev 2011-10-29 11:10:55 följande:
    Tack för välkomnanden

Ella, jag tror att så länge du får ett streck behöver du inte oroa dig. Men jag har aldrig testat fler gånger efter jag fått plus.
    Okej, tack Cissi! Jag hoppas verkligen det.. :D  skall kanske testa igen nästa vecka ngngång igen, bara för att.. kanske är låghormonare. Bara inget MF är på G..
  • Ella Jade
    Mysmamma70 skrev 2011-10-29 11:29:18 följande:
    Oroa dig inte i förväg, har du haft mf tidigare?
    Sant, skall verkligen försöka! Nej, aldrig. Andra gången jag är gravid. Vart gravid en gång tidigare i väldigt unga dar men som slutade med abort och då var jag lite som nu. Inga symptom alls, blödde som mens. Det enda som gjorde mig misstänksam var att jag blev mer kissenödig. Jag var rätt långt gången då också.. Hoppas det är samma denna gång, att saker visar sig lite senare bara..
  • Ella Jade
    Mysmamma70 skrev 2011-10-29 11:37:03 följande:
    Alla graviditeter är ju olika, försök att njuta

Jag har inte haft några tidiga symptom någon av gångerna.
    Tack så mycket, jag ska! :D Det som händer, händer helt enkelt! Men just NU är jag gravid..
  • Ella Jade
    Taggad87 skrev 2011-10-29 12:25:29 följande:
    Hej får jag också vara med här :)
    Jag plussade i Torsdags de är mitt första barn! Jag känner mig helt förvirrad, glad, rädd, orolig....
    att jag är med barn känns helt overkligt.. Men nu äre så! :)
    Räknade ut att jag ska ha den 3 Juli!
    4+3 :]
    Tjohoo! Som mig då :D

BF 3 Juli,  dock 4+4 idag!

Hur mår du då?
Svar på tråden Juli bebis 2012