AKT83 skrev 2012-06-05 10:00:41 följande:
Jag var hos BM igår, mitt SF mått som tidigare redan legat under kurvan hade nu dippat lite så det blir TUL på fredag. Dock var bebis fixerad och det kunde ev ha med det att göra att magen inte vuxit så mycket men det kan ju vara något fel också så lite orolig är jag. Har gått 36 fulla veckor idag och hade ett SF-mått på 32 vilket är lite skillnad från er andra. Med sonen låg jag något över kurvan så att jag är smal i övrigt borde inte vara orsaken.
Är du hemma föräldraledig med min 3,5 åriga son. Riktigt skönt faktiskt, bara det kan bli lite finare väder!
Vad olika det verkar! Jag är i v.36 o har oxå ett SFmått på 32. Det måttet låg på undre delen av mittenstrecket på kurvan som min BM o hon tyckte att det var alldeles normalt. Mitt mått har förflytttat sig från mitt i mellan mittenstrecket o övre strecket till att nu vara i underkant av mittenstrecket...
Får hela tiden höra hur liten jag är men tror själv att det beror nog mest på att jag bär mer inne i kroppen...jag är ganska lång så jag har väl en del utrymme att sprida ut det på
BM tror dock inte att jag får någon jättebebis...