Juli bebis 2012
Hej alla! Är också en tungklump! Har bara gått ner 10 kg sen förlossningen (4v sedan) och det suger. Sist gick jag ner 18 på 3 veckor... Skitkropp som ändå är fantastisk!
Amma offentligt gör jag absolut. Men tyvärr skäms jag för mina jättepattar och vill gärna att inte alla ska se dem. Jag hatar att jag känner så och vill bara spotta på idealet och hur sjukt allting är... Herregud... Att man ens tänker i de banorna man gör! Man är mer fokuserad och ledsen över att inte vara smal längre än att njuta av bebistiden! Att man ens orkar inbilla sig att de flesta mammor ser ut som innan bara två veckor efter dom haft en enorm mage... Det är inte många (riktigt lyckligt lottade) som har platt mage snabbt... Man får fan va nöjd att man är lönnfet (och blek) och att man faktiskt överlevde att klämma ut en fyra kilos koloss som kom i superman-pose, alltså med armen och huvet samtidigt. Blä för ideal och vad det gör med mitt huvud. Ner ska jag gå men jag får förstå att det inte går över en natt.
Sitter på dagiset i personalrummet och har lämnat Frans för första gången. Han verkar sjukt obrydd. Vem trodde jag att jag var kan man undra :)