Juli bebis 2012
Angående att skriva och få svar tror jag som många andra att det är skönt att få skriva av sig lite bara och dem flesta svarar inte för man har inget "att komma med" Vi är ju trots allt rätt många!
Angående att skriva och få svar tror jag som många andra att det är skönt att få skriva av sig lite bara och dem flesta svarar inte för man har inget "att komma med" Vi är ju trots allt rätt många!

nu har det hänt något här iaf!
har börjat komma blodigt slem så nu går iaf slemproppen! hoppas värkar tar fart inatt, isf kanske våran bebis kommer på bf dagen som är imorrn!
Ja slemproppen fortsätter att komma men inte med lika mycket blod längre, har kunnat sova lite inatt iaf. Har molvärk till och från och en del kraftiga sammandragningar.
Hoppas innerligt att det sätter fart snart!
Inte behöver jag väl ringa fl när jag är säker på att det är slemproppen som kommit?
Grattis Engla!!
Osäker på om det kommer fungera men det märks väl!

anjiali: skickar tusen styrkekramar till dig nu när du har det jobbigt! kan inte försöka uppmuntra dig med något heller.... men det kanske är skönt för dig om du får vara lite ifred ett tag och bara rå om dig själv.