Inlägg från: anjiali |Visa alla inlägg
  • anjiali

Juli bebis 2012

Jag är ju hemma och har tid. Kanske inte så mycket ork som jag vill. Mina töser är ju "stora" 6 och 9 år så de klarar sig hyfsar förutom alla bråk de har. På torsdag får jag ett tredje barn. Då kommer barnens kusin, min systers dotter och hon stannar en vecka . Hoppas hunnit lite färdigt tills dess så vi kan hitta på andra saker.
    Har börjat lite smått med att packa väskan till bb. Men det är svårt då jag använder en del av sakerna. Men listan är skriven.

Dags att sova så jag äntligen skall till bm imorgon.

• anjiali

Hemkommen från bm. Alla värden var bra. Hb mycket bättre än sist. Huvudet neråt och ruckbart tjohooo slipper nog vändning om den inte får för sig att snurra om. Sf mått på medellinjen så alla elaka kommentarer om stor mage med mera kan dra åt pipsvängen.

Humör svängningar jo tack men mest små fräser jag över strumpor på golvet och tjatar en del på barnen. Skulle ut å klippa gräset nu men gräsklipparen paja. Fick ur mig en hel vacker ramsa med könsord, hoppas grannarna inte hörde. Barnen var inne !!! Vem fan har lust att lägga pengar på en gräsklippare ???

• anjiali

Vermilion : man får gnälla lite tycker jag.

Jag tänker stämma in i gnällandet om os. Här är en till som missat att det kommer. Hatar fotboll !!! Mannen älskar att både titta å spela. Jag ser fram emot so you think you can dance. Är gammal dansare i botten.

Är det någon mer än jag som fått tillbaka gravillamåendet ??? Mår urk ! Hade det kämpigt fram till vecka 15-16.

• anjiali

Bonadet av sovrummet så gott som klart . Idag får det bli vanligt städ och tvätt här hemma. Känner mig redigt trött efter alla projekt som snurrat runt i huvudet. Bra blev det men färdig kommer jag aldrig bli så det kanske är dags att tagga ner lite. Är i vecka 36 nu ( 35 + 2) enligt ul. (35+5) enligt ägglossing. Så snart kan man väll säga att det är allt från två veckor till sex veckor kvar. Här får man inte gå över mer än 42 fulla veckor innan igångsättning.
    Undra så när bebisen kommer komma. Fött i vecka 39 med de andra. Men det sägs ju att trean är lurig. Varför undrar jag då. Skall lägga upp en ny tråd idag och fråga hur det blivit för andra som fått tre barn. Vill inte gå över :-/. Vill ha bebis om två- tre veckor.

• anjiali

Sajo : bläää för det !!! Hade inte alla gillat läget ! Tycker dagarna går långsamt utan min man här hemma !!!

• anjiali

Jag hade aldrig orkat !!! Kämpa på och hoppas du får vila upp dig snart. Inte många arbetsdagar kvar nu för dig!!??

• anjiali

Irriterad värre !!!

- älskling, idag finns en match jag vill se.

Vadå EN !!!! Det är ju från sex till elva i stort sett. Så mycket för lite sällskap idag .

Tur jag har jordgubbar, godis och bok !

• anjiali

Jag skrev brev med första. Tror inte dom läste det. Fick också en bitterkärring först sen var resten underbara. Han med tre byten.
    Med andra skrev jag inte och med denna skriver jag inte. Svårt att planera en förlossning tycker jag. Hoppas också på bra kommunikation istället. Mannen vet vad jag vill.
    Men det kanske är skönt för en själv att skriva brevet. Det betyder ju att man hunnit tänka igenom ordentligt hur man vill ha det i olika situationer.

• anjiali

Vad fan !!!! Lenny kravitz på Lisseberg och här ligger jag och surar i pyjamas för att det är fotboll. Jag kunde ju varit där istället. Nu är jag ännu surare. Bäst för mannen att hålla sig undan

Svar på tråden Juli bebis 2012