• AAEV

Juli bebis 2012

Ellabella: hon kanske helt enkelt inte är trött? Prova att antingen skjuta på förmiddagssömnen så hon bara sover en gång eller låt henne sova mindre på förmiddagen så hon är tröttare på eftermiddagen vi hade samma problem med sonen och när vi började styra sövningen lite blev det så mycket bättre!

• AAEV

Frusandra: vi har knappt sovit en hel natt på 4.5 år och vi har inte dött än. Man vänjer sig

• AAEV

Sandra, då hade jag ställt in sängen i ert rum. Så har vi gjort under sämre perioder

• AAEV

Låt barnen äta själva!

Alexander 081026 Eleonora 091123 Olympia 120713
  • AAEV

För jag litar på att hon fixar det. Hon har ätit vanlig mat sen första tuggan och har aldrig satt i halsen

• AAEV

Tre nätter i rad har Olympia sovit hela natten. Hoppas det håller i sig.
    På dagen brukar hon sova 3 h mellan 9-12 och sen sover hon ibland en halvtimme timme på em.
    På natten mellan 20-06.

Tekla! Vad tråkigt. Har missat att du skulle iväg, trist att det blev så :(

• AAEV

Mina stora har inte sovit middag sen de var 1.5. När de små sover har de läsvila eller filmvila. :)

• AAEV

Vår mellantjej har precis börjat äta igen. Hon fick utslag innan, ofta på ryggen.
    Det är nog ganska ovanligt att äggallergi visar sig genom magsmärtor, men det finns väl dom som reagerar så också...

• AAEV

Å vad oaktiv jag är här :)
    Följer ju en del av er på instagram iaf!

Här är vi sjuka, alla tre barnen samtidigt, första gången det händer.
    Hoppas på o bli friska snabbt, nästa vecka ska vi till Astrid Lindgrens värld med farmor,farfar o kusinerna..

Nilepile: Förstår dina känslor, men det kan ju faktiskt hända - du får inte klandra dig själv!
    Hoppas hon är piggare  

• AAEV

Tundra: jag har nog inget
    Bra svar, men jag känner med dig och tycker inte alls att du överreagerar.
    Kram! ❤

• AAEV

Olympia har ju två syskon som äger lika mycket leksaker tillsammans som det finns i BRs sortiment typ, så hon önskar sig en studsmatta av allihop. Det är typ det enda vi inte har :)

• AAEV

Hej! Känns som en evighet sen jag var här inne och skrev, läser dock alltid det ni skriver
    Har haft sjukt mkt de senaste veckorna med möhippor och bröllop och midsommar.
    Och olyckan också, vet inte hur många som följer mig på instagram men Olympia var nära att drunkna i vårt badkar förra söndagen. Vi fick komma hem dagen efter men fick åka in med ambulans igen på torsdagen då hon blev jättedålig. Nu har hon precis avslutat antibiotikakuren och är piggare.

Grattis till alla blivande bebisar! Så himla kul, jag längtar jag också men vi lugnar oss
    Nåt år till

I skrivande stund är jag och min lillasyster på väg upp till Vansbro - vi ska simma imorgon, hål gärna en liten tumme

• AAEV

Hon fick feber och då åkte vi till vc, där hade hon så dåliga värden (122 i sänka, 75-80 i syresättning, 70 andetag per minut och över 40 i temp) så då misstänkte de att hon fått kemisk lunginflammation så då blev det ambulans igen. Och ja, hon hade dubbelsidig så vi fick antibiotika och efter några dagar piggnade hon till ordentligt.

Svar på tråden Juli bebis 2012