Inlägg från: SessanM |Visa alla inlägg
  • SessanM

Juli bebis 2012

Sladdis: Eller hur! Hoppas nu bara det var fullmånen igår som ställde till det och att vi fortsätter få soooova, det är ju så skönt!

• SessanM

Grattis till tjejen! Och såklart att allt såg bra ut :)

• SessanM

Vi har samma här, nu när hon ÄNTLIGEN hade börjat sova ordentligt...

• SessanM

Vi vaccinerade inte då Emilia bara var 6 månader när vi var på gran canaria och därför inte fick.

• SessanM

Emilia sover också oftast 2 ggr/dag. En gång en stund efter att vi gått upp och en tidig eftermiddag. Vi lägger henne halv 7-7 och sedan äter hon en flaska 6-6.30 sover sedan till 7-8, det är lite olika. Hon vaknar dock till några gånger på kvällen och natten fortfarande...

• SessanM

Grattis till lillebror :) Och sömnen!

Här har vi gått från att somna själv på rekordtid till att inte vilja sova alls... Tar extremt lång tid innan Emilia somnar på kvällen. Tror hon har fler tänder på G då hon dreglar väldigt mkt och sover väldigt dåligt. Inte för att hon någonsin sovit bra iof... Fan vad trött jag blir på att inte få sova, vet inte vad vi ska göra längre känns som vi provat det mesta.

• SessanM

Grattis! Första bebisen i tråden sedan våra 12:or :)

• SessanM

God jul alla! Och stort grattis till lilla tjejen :))

• SessanM

Gott nytt år :))

Vi har jätte problem med Emilias sömn igen. Hon vägrar somna eller så somnar hon snabbt själv som vanligt och vaknar efter 30-60 min och är helt hysterisk och vill inte somna om. Enda sättet som hjälper när vi tillslut får henne att inse att hon ska sova är att vi ligger bredvid i 100 år.. Hon som somnat så bra själv innan!!!

• SessanM

Enilorac81: jag hoppas det är det! Usch vad jobbigt det är.. Men det går väl över som allt annat fördelen senare ;)

Millifjor: Emilia börjar förskolan på onsdag, det känns sådär men blir säkert bra :)

Svar på tråden Juli bebis 2012