Juli bebis 2012
Äter folsyra och lite exta omega 3, då jag är dålig på att äta fisk.
Är det någon annan som börjat "boa"?
Köpte hela Leviks-serien på IKEA häromdagen, då den ska utgå och började titta på den redan i somras. 
Köpte hela Leviks-serien på IKEA häromdagen, då den ska utgå och började titta på den redan i somras. 
Jag läser och är färdig i juni så jag kör på å tar antingen mammadagar från sonen till BF eller börjar ta ut 4v innan som man oxå kan göra.
Är dock lite fundersam över hur min mammapeng kommer se ut.
Jobbade som vikare och fick SGI grundad mammapeng till sonen. Tog ut 5 dagar i v. tills han va ca 8 månader, då tog jag fullt studiestöd istället och har bortsett från sommarlovet inte tagit ut mammapeng. Enligt deras system så bör jag få tillbaka min gamla SGI även denna gången men jag vet inte hundra hur dom gör..
Håller tummar och tår Ella Jade!
Jag hade óxå en del så förra graviditeten men den slutade väl så det behöver absolut inte vara nåt, särskilt inte om du slutat blöda nu!
kram
nej, fryser gör jag inte men ont i skinkorna! märkligt.. som värsta träningsvärken men skinkor har inte haft nåt träningspass...
Fick lite ont igår så de strålade ner i benen som värkar/mensvärk kan göra. Det hände i bilen när jag har ganska tajta byxor med åtdraget skärp, antar att livmodern blev förbaskad :)
jag känner mig inte svullen, däremot småfet. Men jag har lagt märke till är att jag inte ka dra in magen, försöker jag så dras det in lite under bröstkorgen men resten av magen reagerar inte alls.. har ni me de så?
Ni är så flitiga på att skriva! Jag hinner inte med :)
Jag å sambon har varit tillsammans i 6 år, bott ihop 5år men kännt varandra i 9..
Han är 28år och jag 26år.
Idag kom lite blod här med. känner dock ingen oro, det var så lite och jag har haft en ganska fysiskt ansträngande dag med rykting, körning med häst och långpromenad me hunden så det är inte omöjligt att det är därför.
Jag har inte köpt nåt bebisaktigt än och har faktiskt inte ens funderat på det förrän jag läste det här :) Med sonen var jag betydligt med sugen på att shoppa direkt, nu har vi i stort sett allt redan. Men gör jag VUL i vecka 9 så är det möjligt att jag köper en liten symbolisk body om att ser bra ut, precis som jag gjorde sist.
Vilken trist vändning tråden tog! Hoppas så att ni som blöder har en ofarlig blödning så vi alla kan se positivt mot sommaren igen!
kram till er!
känner inget sug efter något speciellt än, hade inte cravings förra grividteten heller. Däremot så blev jag verkligen besatt om jag blev sugen på nåt, då kunde jag inte bara strunta i det vilket resulterade i sena besök till affären för att jag bara va tvungen att ha marängsswiss eller vad det kunde vara.
Tycker jag har blivit mindre kissnödig än innan, undra vad det ska betyda