Inlägg från: kulliz80 |Visa alla inlägg
  • kulliz80

Juli bebis 2012

Bellatrixx skrev 2011-12-05 10:37:40 följande:
    Okej, usch.. Vad länge! Är det bra annars med dig då? Mår du illa hela dagarna eller mår du mest illa någon tidpunkt? Ja hoppas det blir bättre snart :)
    det är lite olika från dag till dag men för det mesta så är hela dagarna , kräks inte lika mkt nu som i början har fått lergigan comp som jag äter nu o det hjälper sådär tycker jag.... nu mår jag mest illa när jag börjar bli trött på kvällarna innan var det morgon som var väst....

annars mår jag bra..... somnar dock tidigt om kvällarna runt 19-20 tiden ....
    men går ju in ivecka 11 på onsdag så nästa vecka hoppas jag det vänder så man njuta lite mer av gravvid ;)
  • kulliz80

Vågar man skriva att illamående nu hehe har vart illamående sen vecka 5 med illamående hela dagarna o mkt kräks... Men verkar det som det är bättre nu kommer bara lite till från nu o har inte kräks på en hel vecka nu :D
    Men hoppas vänder går ju i vecka 12 på tisdag ;) tröttheten finns kvar sommar vid 20 tiden på kvällen nu förut vid 19 tiden.

• kulliz80
    Tolle83 skrev 2011-12-15 09:37:07 följande:
    Nu har jag varit på inskrivning :) alla värden ser lydande ut än så länge :) ja blev också erbjuden kub test men tackade nej till de..
    jag har oxå  vart inskrivning idag hade dock precis på gränsen till för högt blodtryck men det kan nog beror på att jag sjuk halsont o feber :(

annars så var allt bra :D
  • kulliz80

Nån som vet om får använda nässpray när man gravid? Är sååå förkyld så jag känner jag skulle behöva nässpray nu .

• kulliz80

idag går jag in i vecka 13 , mår illa än men det bara gilla läget  o bita ihop,; )

• kulliz80
    Tolle83 skrev 2011-12-19 17:33:17 följande:
    Idag välkomnar jag v 12. De känns som man nåt en milstolpe på vägen :)
    ja så kände jag idag när jag gick i vecka 13 :D
    Nu ska njutas av mysig jul med släkten o massor gott mat :)
  • kulliz80
    Tolle83 skrev 2011-12-19 19:13:34 följande:
    Tezzan 802
    Ska du föda på nyköping?
    ja du då??
  • kulliz80
    MLT skrev 2011-12-19 19:19:12 följande:
    Men.. det är ju du =) Vi gick i samma klass i mellanstadiet
    japps det stämmer bra det madlin ;)
  • kulliz80
    Tolle83 skrev 2011-12-19 20:01:33 följande:
    Tezzan

Ja me :) vi kanske blir roomates :)
    hehe det vore skoj :D
  • kulliz80

God jul till er alla:)
    Här illamående oxå värre igen men ska försöka njuta av julen på bästa sätt ändå ;)
    ha en fin jul nu alla :)

• kulliz80
    bevingad skrev 2011-12-26 16:15:44 följande:
    Ni har väl inte missat att det finns en f-book grupp? Den är helt hemlig så ingen mer än medlemmarna kan ens se att gruppen existerar... ett mysigt gäng tjejer är vi där!! Skriv här så ordnar vi medlemskap, man kan inte hitta gruppen genom sökning.
    jag skrev här för några dar sen ang fb gruppen , men ingen har lagt till mej där , Heter Therese Kullbohr o har samma profil bild på fb som här fl :D
  • kulliz80
    MLT skrev 2011-12-26 19:36:48 följande:
    Jag upptäckte nyss att jag la till dig i fel grupp tidigare idag (beräknade bebisar 2012), du kan ju gå ur den om du vill. Men nu la jag till dig i juli-gruppen
    tak så mkt...
    Nu är vi i vecka 14  :D
  • kulliz80
    Tolle83 skrev 2011-12-31 14:31:24 följande:
    Vill bara önska alla ett gitt nytt år! Imorn är de min födelsedag så ja kommer förmodligen inte vara så tillgänglig.

Kram alla goa!
    Grattis hoppas du får en bra dag kram
  • kulliz80
    FruSandra skrev 2012-01-16 09:54:44 följande:
    Jag välkkomnar också v 16 idag :)

Imorse vaknade jag av bubbel/ fladder i magen. Helt fantastisk känsla :)  
    jag har med känt det visste är härlig känsla , kände det för ca 1½ vecka sen för första gången , nu börjar det känns så mer regelbudet ;)
  • kulliz80
    Emmizen80 skrev 2012-03-09 19:54:24 följande:
    jag bor mellan linköping och norrköping! ska börja på vattenjymp vid månadskiftet. Kommer att var i v25 då. tror det även här är då man "får" börja. Bokar man vattenjympa vi bm i Nkpg? Här bokade jag själv..

Min släkt bor oxå mellan linköping o norrköping :D är där en del o hälsar på :)

Vart bor du nånstans ???

• kulliz80
    Emmizen80 skrev 2012-03-10 20:16:32 följande:

kul att fler är från östgötaslätten... Vi bor ute på lande på en gård, ca 1 mil från Linghem, vid Roxen. var är du från?

Mina mamma o pappa bor i skärblacka, o mina syskon bor i kimstad o har även släkt i norrköping o Linköping ....

svärmor har sommarstuga i linghem......

Jag själv bor nu i oxelösund , men det bli en del besök hos släkten :D   
  • kulliz80
    FruSandra skrev 2012-03-11 15:14:18 följande:
    Idag välkomnar ja vecka 24 :)

samma här vecka 24 :D
Svar på tråden Juli bebis 2012