Juli bebis 2012
Börjar dessutom vakna på nätterna av att jag är kissnödig :S

Har sagt baboom sista 2 veckorna bara!
hej alla!
välkomnade v17 igår!
jag håller fullständig med er om att det är respektlöst när okända människor kommer och klappar på magen! har inte varit med om det själv, endast någon kollega som gjort det och de är ok för mig. skulle det hända på stan däremot... då skulle ja få en knäpp! ;)
tjockis kallar jag mig själv på skoj ibland och säger någon det till mig så tar jag det inte negativt, vi är ju olika i hur vi reagerar! :)
en annan fråga! vi har börjat titta på barnvagn och jag det skulle va kul å veta vad ni andra har eller tänkt köpa.
har tittat på emmaljunga city cross då den är mindre och behändig. någon med bra eller dåliga erfarenheter av den?
Vi trode vi skulle in och välja märke sen model sen färg och vips klart, men nix så va det tydligen inte... Kanske va vi naiva men alla dessa val kändes bara fel och konstigt och för mycke för oss!! hahaha...
Det va halva priset jämnfört med de andra vagnarna vi kollat på!
Lite shopoman är man ju allt... 
Jag har sett några på blocket som ser väldigt fräscha ut men tycker de är lite tidigt att köpa än...! Blir mer fokus som du säger enilorac efter RUL!
Men Emmaljungan verkar vettig ändå. VI har hund och är ute och går mycket så ja vill ha en bra vagn som inte är för stor som ändå tål en del!