Juli bebis 2012
Tror också de piggnar till om inte annat av ren rädsla, icke kontroll :) inte lätt å va med sin kvinna som lider så och knappt kunna göra nåt....
Tror också de piggnar till om inte annat av ren rädsla, icke kontroll :) inte lätt å va med sin kvinna som lider så och knappt kunna göra nåt....
Grattis grattis :)
Hi hi, känner igen mig.
5 dagar till BF. Var hos bm idag. Nu var det lite förändring! Huvudet var faktiskt ruckbart. Tidigare helt rörligt. Men magen har ändå inte sjunkit ner direkt, eller jo det hade den, men den går fortfarande lika högt upp mot brösten. Inte konstigt att jag mår illa sa bm. Blodtrycket var bra med. Fick göra sammanfattning den här gången. Nu hoppas jag att vi inte ses mer...förrens efter förlossningen... Jag frågade om hon kunde känna på tappen, men hon gör sällan det. Fast hade jag velat sen ändå, så hade om gjort det för om är inte omöjlig sa hon. Men det är så många som får falska förhoppningar, för tappen kan va mjuk, och den kan va opåverkad, och så kan man ändå föda ikväll tex. Så jag bestämde mig för att vänta iaf till nästa vecka isåfall. Jag kunde få komma in när som om jag ångrade mig.
Skorpan, har hon nu fixerat sig så är det inte konstigt att SFmåttet inte ökat...
Grattis till alla som fått bebisar och håller på :) Sajo, fy vad segt. Hoppas du får en rolig dag iaf imorgon, skickar lite styrka!
Grattis Enilorac :) Min bebis åkte definitivt längre ner när jag var uppe och kissade inatt. Fick rejält ont efteråt. Har inte provat att gå upp än. Säger som ni andra. Väldans mkt junibebisar!
Jo, Ellabella började ju skriva sin info i ett tidigare inlägg...bara att fortsätta ni som har fått...!
Helt sant, men problemet var med trådstartaren...att hon inte är här...då får vi göra en ny tråd..
Alemonia...nä, men under knölen!