Juli bebis 2012
Jag älskar min sjal! Skulle inte klara mig utan den! Vill tipsa er om en kanon sida om sjalar som heter www.sjalbarn.se
Där får man massa tips om olika sjalar!
Jag älskar min sjal! Skulle inte klara mig utan den! Vill tipsa er om en kanon sida om sjalar som heter www.sjalbarn.se
Där får man massa tips om olika sjalar!
Cattiwik: jag helammar och M äter runt 23 och sedan oftast runt 5-8 på morgonen! O
Knip done!
Trolla75: stackars lille vän! Jag förstår precis vilka ljud du beskriver! Min man tycker jag är löjlig som inte sover ifrån dem.. Han menar att M sover.. Och visst det gör han, men det ljudet skär in i hjärtat! M är jätte känslig mot ALL lök och gasbildande råvaror.. Tråkigt och ibland missar man att säga till folk! Jag hatt börjat m sempers magdroppar, men har inte märkt någon förbättring än! Ska också prova att själv börja dricka aloe vera igen! Se om han också kan dra nytta av det!
Så kom resultatet av en natts gnällande och ålande: 4 överfulla bajsblöjor på 1,5 h.. Sedan somnade han och sover som en stock..! Stackarn, skönt att det kom ut! Tur att vi inte har något inplanerat idag! Så nu ska mamma sova!
BM förklarade det med att ringmusklen inte riktigt är utvecklad, så dem små liven kan inte alltid slappna av så att det kommer ut..
Millifjor: haha, tack för tipset! Kunde inte låta bli att skratta när jag läste det!
Idag bär det av mot besiktning av morsan, ska bli spännande å se vad läkaren tycker!
Kniip!*
Besiktningen gick bra! såret såg fint ut och livmodern läkt och tillbaka till sin ursprungsstorlek! 2 kg kvar till målvikt, gutt! Ska också få göra en bäckenmätning för att se om mitt bäcken är förtrångt el inte iom katastrofsnittet. Det känns skönt, så man vet om det blir fler barn!
Allt gick bra, förutom en gallskrikandes bebis å en ung, manlig gyn.läkare som var måttligt nervös.. :)
Vår BVC-sköterska avrådde oss att åka neråt Europa och utomlands tills dess att Lillkillen vacc mot mässlingen iom att det har ökat utomlands, vet inte hur gammal man är när man får den sprutan! Men samtidigt sa hon att det är upp t oss föräldrar vad vi vågar och inte!
Här har vi haft ett riktigt matmaraton, med amning mellan varje och varannan timme! Det började igår vid 17 och håller i än! Mannen är iväg i 3 dagar, så ingen vila är i sikte! Hoppas lille godbiten snart har ammat igång brösten...