Inlägg från: grahnkotten |Visa alla inlägg
  • grahnkotten

Juli bebis 2012

Jag slutade också m miniform hans magen blev lugnet själv! Men jag har uteslutit kål å lök fr kosten och det märks! Äter jag lite lök så har han ont igen.. Någon som vet om det vara hela tiden man ammar och även efter eller om dem tål allt efter ett tag?

• grahnkotten

Trolla: tack, då håller jag ut ett tag till innan jag vågar prova blomkålsmoset!

Jag är också oersättlig, dagarna går bättre men kvällarna är helt omöjligt!

Nu ska vi iväg på vår första föräldraträff som BVC har ordnat! Ska bli spännande att se vilka alla är! Det är oxå dags för läkarkontrollen vid 2 mån!

• grahnkotten

Sessan: här är det också likadant, men jag ser väldigt stor skillnad på storleken :) Melvin är nöjd så jag har inte oroat mig, men än att det ser lite roligt ut att ha ett Dolly Parton bröst å en taxlapp... Men men! ;)

• grahnkotten

Status efter 2-månaderskontrollen: 5200 gr å 57,5 cm, följer sin kurva fint! Vilket är väldigt skönt! :)

• grahnkotten

Tekla: här är vänstra tutten populärast.. Så undra vad han lyssnar på?! ;) men det låter logiskt!

Sajo: vi var också ute i tid,M blir 2månader den 29! Nu skulle det gå en hel månad till nästa gång! Jag som tycker att det är så mysigt att gå och väga/mäta! :)

• grahnkotten

Jag ammar bara!

Idag ska vi köra på t Sthlm: bil i 4 h! Den längsta sträckan i bil hittills! Hoppas det hår bra! Vi har ingen brådska upp, utan ska försöka ta det som det kommer! Han brukar gilla att åka bil, men få brukar det vara max 30 min!

• grahnkotten

HannaVP: det gick kanonbra! Han somnade när vi rullade ut fr parkeringen och vaknade precis när vi svängde in mot syrrans hus! Sp skönt! Jag var lite rädd att han skulle vakna och skrika precis när vi kom i rusningstrafiken i Sthlm, men det gick bra! Duktia lilla vän! Kram

• grahnkotten

Anjiali: jag var själv helt förvånad! :) ni har han dock varit vaken! Så går se hur natten blir, men förhoppningsvis bra! :) imorgon blir det shopping! Längtar efter att få köpa lite kläder till mig som inte är graviskläder...! O

• grahnkotten

Såg att mitt medd hade försvunnit..!
    Men smulan känner verkligen med er! Så fruktansvärt hemskt och tragiskt! Usch.

Svar på tråden Juli bebis 2012