Juli bebis 2012
De "receptet" fick vi på BVC så vi kan göra egen gröt. Smidigt !
Gott Nytt År till er allihop!!
Här vaknar lilleman 8-9 sover igen ca 30 min-1h vid 10-11 ca och sen samma vid 14-15. Sover för natten vid 19. Har inga problem med att natta honom än iaf.
Vi bytte till sittdelen vid 4 mån då han var mer nöjd med att få halvsitta lite. Har åkpåsen i och han sover så gott i den ute på fm! :)
Han sitter själv sen ca 2 v tillbaka! :)
Jag blir så less... Vi fick ställa in dopet förra helgen pga flera sjuka i familjen.
Bokade in imorgon istället. Hade som tur var inte lagat någon mat än. Vi är bara närmsta familjen som ska va med, 9 vuxna och 4 barn. Inatt fick Arvid feber...!! 39 grader och är jättekinkig... Hoppas de är bättre imorrn annars får vi ställa in igen..!
Jag blir så less... Vi fick ställa in dopet förra helgen pga flera sjuka i familjen.
Bokade in imorgon istället. Hade som tur var inte lagat någon mat än. Vi är bara närmsta familjen som ska va med, 9 vuxna och 4 barn. Inatt fick Arvid feber...!! 39 grader och är jättekinkig... Hoppas de är bättre imorrn annars får vi ställa in igen..!
Men va många som haft problem att få barn... Är så glad att ni har era små !
Det är så man skäms när de går på första försöket..
Vi hade dop i lördags och det gick jättebra! Lilleman var så duktig och maten vi lagat var toppen !
Nu är vi äntligen hemma igen efter att ha varit med familjen nästan 1 månad!
Vi skrev om barnmat förra veckan och jag lovade nån (?) att kolla va en "bok" hette som vi fick från BVC. Den heter "barnmat-råd och recept" skriven av Carina trädgårdh tornhill
Jättemycket bra recept och tips i den!