Inlägg från: millifjor |Visa alla inlägg
  • millifjor

Juli bebis 2012

Vi ska dela på ledigheten efter nyår! Jag ska jobba tre dagar i veckan och maken 2. Då är vår tjej precis 5 månader mannen längtar så efter att vara hemma så såklart ska han få vara det! Ska även jobba imorgon och på onsdag, för första gången på ett halvår, kommer bli spännande

• millifjor

Inatt har varit en böknatt, antar att det är 12 veckors fasen som alla pratar om som slagit in hon blev 12 veckor i lördags! hon har vaknat jätte ofta, ätit pluttelite, somnat igen i pappans famn för att sen vakna när han lagt ner henne
    Idag är också första dagen jag ska jobba, har ju inte gjort det på ett halvår då jag var sjukskriven under graviditeten med, och vad händer!? Jo, jag har knappt kunnat sova dels pga vår lilla underbara dotter, och sen har jag sjukt ont i halsen och har även fått feber, är det inte typiskt!? Har kastat i mig ett gäng alvedon så får vi se om det hjälper, kan ju inte direkt ringa och sjukanmäla mig, haha. Ska egentligen jobba imorgon med men får se hur det blir med den saken. Jobbar ju som målare så det är ju inte direkt ett lugnt jobb där man kanske kan sitta och vila lite då och då. Aja, bara att pallra sig iväg snart, Ha en bra dag alla!

• millifjor

O nu har jag gått och blivit sjuk ont i halsen, hostar och har feber. Hoppas bara Rakel klarar sig...
    Hur gör man om man är så sjuk att man inte kan ta hand om bebis? Får mannen vabba då eller typ sjukskriva sig?

• millifjor

Du kan ställa in det på ditt konto, om du bara vill att dina vänner ska se eller om du vill att alla ska se. Vem som äger bilderna vet jag faktiskt inte

• millifjor

Men om jag blir sjukskriven, får jag 80% på föräldrapenningen då eller? Och mannen tar över min föräldradag?

• millifjor

Går det inget bra med viktväktarna Anjiali?
    Jag försöker köra lite LCHF inspirerat men det går sådär, som nu när jag är sjuk då tycker jag synd om mig själv och vill gärna äta nåt sött men ska försöka undvika det men det är ju såå svårt! O andra sidan kan jag ju inte gnälla över att jag är tjock utan att jag gör nåt åt det!
    Nej pepp nu alla som kämpar med de vidriga gravidkilona!

Svar på tråden Juli bebis 2012