Juli bebis 2012
Kul att fler bebisar är lika
det är väl klart att jag inte tvingar henne att vara hos nån annan om hon är rädd, det jag menade var att vi måste börja ta oss ut ur vår borg, det är ju rätt bekvämt att bara vara hemma. Men Rakel behöver nog träffa lite annat folk med än bara sina föräldrar
Min syrras äldsta var rädd för mormor jättelänge, det gick till och med så långt att när min mamma hade färgat håret en gång så fick hon gå med mössa på sig när Tuva var i närheten, för hon tyckte mormor så så läskig ut i håret! haha, älskade ungar, vad de kan hitta på! grejen är den att det enda hon gjort var att färga en röd slinga i luggen
Hon var typ 2,5 år då eller nåt, men nu är hon 6 och mormor är en av de bästa
det är ju tur att det oftast går över!
Idag har Rakel fått vaccin, hon skrek rakt ut och nu på kvällen var hon öm på båda benen
Nu har hon äntligen somnat, hon har tydligen missat att ställa om klockan, det gjorde hon i morse med då hon tyckte att det vra morgon redan klockan 5!
Har även jobbat halva dagen idag med innan vi åkte och tog sprutan, mycket roligt att vara tillbaka! Blev lite trött i axlarna då vi målade tak hela dagen och det har jag ju inte gjort på ett halvår typ, haha!