Juli bebis 2012
Jag får be Rakel att rita nåt annars
Från vart beställde du tavlan Frusandra?
Jag får be Rakel att rita nåt annars
Från vart beställde du tavlan Frusandra?
Och jag är en sån som nästan alltid piffar till mig när jag ska nånstans, blir så mkt gladare av att se mig själv i spegeln o se fräsch ut!
Har köpt nya fina kläder o nytt smink tillochmed
En fråga: vad är nödvändiga leksaker att ha till bebis? Vår Rakel har typ inga bebis leksaker men har märkt art hon börjar intressera sig för saker nu så tänkte att jag ska ge mig ut och köpa lite. Men vad är kul? Vad är onödigt? Finns ju en djungel med prylar och mkt är svindyra med
Ge mig gärna tips!
Har en toksnorig bebis här med nu :-/ har gett henne lite nezeril nu och ska se om det hjälper! Tycker synd om henne, det låter ju sjukt jobbigt att vara så snörvlig
Hon hade ingen feber iaf och det är ju bra!
Nu har våra Libero strl 3 börjat att läcka på natten! Nån som kan tipsa om nån annan bra blöja åt vår tös? Hon är rätt lång o smal och väger 6 kg typ
har testat Willys blöjor men de läckte också, hon kissar vääääldigt mycket! Byter blöja flera gånger på natten redan så det vore ju bra om de kan hålla mellan matningarna iaf
Trolla75: från vilken vikt är fyran då?
Nu när jag knäpper trean så går nästan "spännena" omlott, hon är rätt skinny
Då blir det till att köpa ett paket pampers idag och prova helt enkelt
Nån som testat huggies förresten?
lotion? nej det vill jag inte ha, vår skrutt behöver inte ha sånt på stjärten!
ska testa 4:an istället då
misstänker att hon typ väger 6,3 eller nåt sånt så det kanske fungerar iaf!
Vår Rakel är 3,5 månad o sitter med kudde, väldigt intresserad av vad vi äter men hon får nog vänta ett tag till iaf
Hon har kunnat sitta bra länge nu men så har hon ju också varit stadig sen hon var en vecka typ
vi blev snuvade på bebistiden i början, haha
Det bästa hon vet nu är att stå upp, man ska hålla henne i händerna så står hon väldigt stadigt och är helnöjd
O nu har nog vår tjej kommit in i det berömda språnget
hon har vaknat o bökat typ 1 gång i timmen inatt! Hon blev 15 veckor i lördags... Hade bokat ett skivstångspass halv tolv idag men nu vet jag inte om jag orkar med det :-S
Förresten, bör man styrketräna redan?