Inlägg från: Vicki123 |Visa alla inlägg
  • Vicki123

Juli bebis 2012

Hej Snoffsan,
    Yes! Vaknar klarvaken kl 04:00 ibland. Hur är det för dig?
    Jag är i v 31 nu och v 32 på onsdag. :)

• Vicki123

Tack anjiali! Fick sova ett par timmar till nu på morgonen. Så skönt. :)

Börjar också bli väldigt trött. Har bara 3v kvar på jobbet och sen ska jag ha välförtjänt semester!!! :D

• Vicki123

Hej Preggos!
    Är ni också jättevarma? Nu har vi bärmebölja i Gbg och jag kokar på kvällarna. Ngn som har förslag på ngn liten fläkt man kan köpa. Hur fixar ni värmen?
    Kramar

• Vicki123

Hej, har ngn fått ett sent ultraljud? Är det det som TUL innebär? Vad har behövts för att ni ska få det? Kram

• Vicki123

Sladdis: jag skulle så gärna vilja ha det. Stort lycka till. Du får berätta hur det går och hur det var!
    Kram

• Vicki123

Inatt vaknade jag med en fruktansvärd smärta/intensiv kramp i en punkt vid höger ljumske.
    Vad sjutton kan det ha varit? Fick ställa mig på alla fyra och försöka andas bort det. Blev helt paralyserad av hur ont det gjorde. På en skala 1-10 så var det 9,5. Men släppte efter ca 2min.
    Har haft detta 2ggr innan. Ngn annan som upplevt ngt liknande?
    Kram

• Vicki123

EllaBella02-ja, ngt nerv/kramp är det... Har bara inte hört om det.

Tekla78-låter precis som samma!! "Skönt" att höra att jag inte är helt själv om det.

AnnaA1985-Usch, jobbigt att vara sjuk nu. :(
    Hoppas du mår bättre snart.

Har ngn hittat en bra bebisapp (för IPhone)?
    Har en massa gravidappar och hittade bara en för nyfödda bebisar. Den heter Baby och kommer fr The smiles factory.
    Min BM sa att jag ska börja läsa in mig på tiden efter förlossningen nu... Snart har vi en liten söt, fantastisk Bebis allihop! :D

• Vicki123

MissMurrig - mitt meddelande försvann visst. :) Svarade att jag håller med. Visst är det märkligt att vi alla har fått detta på just höger sida!? Men känner mig lite tryggare när vi är fler som upplever samma. Då är det förmodligen normalt tänker jag.

Svar på tråden Juli bebis 2012