Inlägg från: millifjor |Visa alla inlägg
  • millifjor

Juli bebis 2012

Anjiali: ja jag tränade ju en del innan jag blev gravid men under graviditeten gjorde jag inte ett skit tänkte så med att om man inte tar i så man spricker så kanske det funkar!
    Hoppas hon blir frisk snart, kanske hon kräks för att slemmet åkt ner i magen? Vår plutt har spytt lite nu när hon är snorig, hon spyr aldrig annars. Har kört med nezeril näsdroppar så snoret iaf försvinner när hon ska äta eller sova...

• millifjor

Trolla75: nej det pallar jag nog inte:-/ äter inte LCHF helhjärtat då det inte händer ett skit på viktfronten för min del har dragit ner rejält på mejerierna iaf men kan nog inte sluta helt, så jag är med halvt då kan man säga, haha. Kanske iaf går ner nåt kg på det sättet!

• millifjor

Var på mamma bootcamp igår, träningsvärk idag kan man säga! Blev förvånad över att jag inte har några muskler kvar, haha. Idag blir det nog bara en lugn promenad runt kvarteret

• millifjor

åh inatt har hon sovit mellan 06.30 - 03.00! så jäkla gött
    Sen var vi vakna en stund till typ 5 men efter det så somnade hon om till halv 7 i vår säng, det har hon inte gjort innan, hoppas hoppas denna fas snart är över för vår del, hon blev 16 veckor i lördags, pallar inte med struliga nätter mer.

idag ska jag på ett nytt mamma bootcamp pass, får se hur det går. sist hade jag träningsvärk i flera dagar efteråt,haha!

• millifjor

Måste skryta över vår natt! Rakel somnade 21.00 typ, vaknade halv 1 och var hungrig. Sen testade vi en ny grej, istället för att lägga henne i vaggan igen så la jag henne mellan oss i sängen. Hon har sovit i vaggan annars sen hon var 7 veckor. Först skrek hon och grinade. Sen plötsligt blev det tyst och hon sov! Då var klockan typ 1, sen vaknade hon igen vid halv 7!!! Galet vad vi har fått sova annarS brukar hon vakna ett par ggr till varje natt. Tänk att man kan vara så dum att envisas med vaggan, nu får hon sova med oss

• millifjor

O en sak till, igår skrattade hon så hon kiknade när vi var inne på Åhléns, charmade såklart hela butiken första gången hon skrattade så mkt, snacka om att man blev glad själv!

• millifjor

Momster: det kommer gå bra, tänk positivt! Förstår att det är nervöst men alla vi här inne håller tummarna och tänk på att när allt strul är över hur bra ni kommer må! Kramar från mig och Rakel

Svar på tråden Juli bebis 2012