Inlägg från: millifjor |Visa alla inlägg
  • millifjor

Juli bebis 2012

Det finns säkert ett gäng här inne som kan tipsa, kolhydratsfritt måste det vara, iaf mkt lågt kolhydratsinnehåll

• millifjor

Bebis somnade för 30 min sen, har redan fått springa in 4 ggr för hon spottat nappen o sen vill ha den direkt igen!! Det här kommer bli en kul natt, får sova på soffan igen tror jag... Hur pallar ni andra med sånt här!? Jag har då inget tålamod känner jag

• millifjor

kom precis hem från sjukgymnasten med min onda höft. resulterade i promenadförbud och absolut inte löpning, kul, vad ska jag nu göra på dagarna!? deppig nu....

• millifjor

Anjiali: plankan! Grymt jobbig men väldigt effektiv jag försöker göra den 3*30 SEK minst 1 gång om dagen.
    Annars så gå till en sjukgymnast, min sa till mig igår att jag var för stark i vissa muskler o på tok för klen i andra, därav min dåliga höft, och att jag tränat för hårt för snabbt :-S mina ryggfileer var tydligen spända hela tiden pga felbelastning. Så nu blir det vila, värktabletter och liniment

• millifjor

Nu har vi över 1 decimeter snö! Underbart synd bara att jag inte får gå ut, vill åka skidor!

• millifjor

Får hoppas att det inte är så överallt, men tyvärr, skitstövlar finns det!

Nu ska jag göra plankan!

Svar på tråden Juli bebis 2012