Juli bebis 2012
Vadå? Är de första 120 dagarna semestergrunande? Vem betalat det då? Jag får ju pengar av jobbet när jag ska ta ut semester, inte dagar. Typ 13% av lönen går till semedternassan...
Vadå? Är de första 120 dagarna semestergrunande? Vem betalat det då? Jag får ju pengar av jobbet när jag ska ta ut semester, inte dagar. Typ 13% av lönen går till semedternassan...
Jag skulle lätt kunna föda barn igen! Men vill gärna inte vara gravid, mådde pyton i nio månader :-/
Har också varit vaken 1-2 ggr i timmen inatt :-/
Rakel är tandlös
Rakel sitter fram och tänker fortsätta ha henne så. Känns som modet är bäst för oss alla 3
man åker oftast själv och då vill jag se henne.
Vår prutt åt hur bra som helst för nån månad sen, nu matvägrar hon! Äter inga puréer, får kväljningar av potatis och morot. Det enda som fortfarande fungerar är gröten på morgonen och kvällen. Även kyckling i bitar och skinka. Men absolut ingen annan mat som jag gjort, o jag har hela frysen full nu med mat som hon inte tänker stoppa i munnen!
Imorse fick hon ett blåbär att suga på. Det var tydligen så äckligt att hon spydde upp hela frukosten! Vad gör man liksom? Jag som ville att hon ska sluta med flaskan snabbt och bara äta mat, inte dricka, haha!
Ja hon får äta vpr mat istället för pureer. Bara det att hon äter ju inget tillbehör såsom pasta, ris, potatis. Hon äter bara köttet. Är det farligt om de bara äter proteinet? Annars får hon väl äta sig mätt på kyckling
Då kör vi väl på med bara protein ett tag till!
Idag vill hon dock inte äta nånting, hon har 39.5 graders feber pluttan :-/ grinar och skriker och är inte alla nöjd min lilla skrota!
Ellabella: så gör vi! Vissa dagar går det snabbt och bra. Vissa dagar kan det ta 40 min innan hon somnar
skam den som ger sig. Tar upp henne och kramas en stund om hon blir ledsen, låter henne ligga kvar om hon bara är arg
Har både testat att göra lösare puré och hårdare.men hon vill helst plocka in i munnen själv. Dock inte kokt potatis, morot eller pasta. Enbart kokt kyckling, skinka eller typ korvbitar
envis unge, haha