Inlägg från: FruSandra |Visa alla inlägg
  • FruSandra

Juli bebis 2012

Hera
    Ja håller med! Sprayen är super!
    Lägg de inte i blöt. Då fastnar de hårdare...

• FruSandra

Libe
    Hälsar på folk, går på promenader, små utflykter, strosar i köpcentret och njuter :D

• FruSandra

Vilgot är 9 veckor och sover också massor! Är vi iväg med barnvagnen kan han sova en hel dag...
    Har har inte fått skorv än, bara lite ibland o då smörjer ja med barnolja på en gång...

• FruSandra

Ja har haft rena lyxnatten inatt!
    Vilgot käkade vid 23 sista gången.. Sen vaknade han 5.15 för mat och nästa gång 8.30!
    Första gången på lääänge som ja känner mej utvilad :)

• FruSandra

Jag har itne varit på efterkontroll än... Ska dit i slutet av september... De trots att de på onsdag är 10 veckor sen vilgot föddes...
    Anledningen är för att jag samtidigt ska ta cellprov... Lika bra. Jag har bara gjort de 1 gång, och när lapparna kommer om att de är dax lägger ja de åt sidan och " gör de sen"

Jag har blivit jätte nojig för psd... Ja vaknar 1000 gpnger minst för att kolla så han andast.. Ja googlar massa om de och är konstant orolig..
    Bara för att jag var så jäkla dum att läsa en blogg om en som förlorade sin 5 måånaders i psd och en annan på libero.se som förlorat sin 2,5 månaders i de...
    VARFÖR utsätter jag mej att läsa elendet?? Gråter      

• FruSandra

Usch igår upptäckte vi som nästan ett kättare på Vilgots hals mot nacken.. De ser verkligen ut att göra skitont!!
    Dessutom lukta de...
    Ja tror att fr blivit som skavsår när mjölken/spya runnit där...
    Ja tvätta rent och torka torrt och strödde potatismjöl på..
    Idag har ja inte sett hur de ser ut då vi fortfarande ligger kvar i sängen...

Nån som vart med om nåt liknande? Vad gjorde ni åt de isåfall?
    Vi har tid till Bvc imorn så ja ska kolla med henne vad vi ska göra åt de :S

• FruSandra

Libe
    Tack men ja tror att de är för mycket sår av de.. Tror de bara kan svida då..
    Men potatismjölet gjorde susen!! De är så mycket bättre idag :)
    Så ja fortsätter med potatismjöl.. De gäller bara att man torkar ordentligt torrt annars kan de skava..

Svar på tråden Juli bebis 2012