Inlägg från: FruSandra |Visa alla inlägg
  • FruSandra

Juli bebis 2012

Förresten.. Hur har ni tänkt med dop?
    Ja har bokat kyrkan den 9e december... Vi kommer ha ett litet dop med de allra närmaste..
    Och igår prövade vi dopklänningen så att den inte kommer va alltför liten när de är dax..
    Den hade både jag och min syster när vi döptes och även hennes söner :)
    Så alla våra namn är broderade på den.. Super fin :)

• FruSandra

Nu har vi varit hos läkaren.. Vilgot ska få en kallelse för skallröntgen...
    Nån som har erfarenhet av de på så små barn?
    Ja är orolig att han ska bli sövd :S tänkte inte alls på att fråga..
    O blir han sövd så får han ju inte äta.. Hur 17 ska de gå??? Får han inte mat när han vill ha de (helst minuterna innan) så blir de kaos :S

• FruSandra

Millifjor
    Så ni har gjort Ivf? Vi skulle också ha gjort de i januari, men när vi blev ställda i kö så blev ja gravid :)

• FruSandra

Jag ska köpa en begagnad bumbo, ja är alldeles för snål för att köpa en ny...
    En del barn har för tjocka lår för dom..

• FruSandra

På tisdag har vi fått tid till läkaren..
    Snacka om att ja blivit uppskrämd! Dom på Bvc sa att jag skulle få en kallelse för skallröntgen (till Vilgot)
    Men idag när ja prata med dom så sa hon att vi ska träffa en läkare som ska titta på hans huvud. Ingen röntgen!!
    Herregud här har ja gått runt och oroar mej helt i onödan!

• FruSandra

Alla går tyvärr inte ner av att amma... Min kompis Fick motsatt effekt och gick upp massa istället...

Ja går också runt i mammabyxor.. Trots att ja gått ner vad ja vill..
    Rensade min klädkammare i går, av 21 par jeans behöll jag 2, och dom hoppas jag kunna komma i när ha börjat träna lite.. De andra kommer ja inte kunna ha då ja inte vill gå ner till startvikt igen.. Skittråkigt då jag hade rätt mycket kläder innan graviditeten...
    Sorgligt och dyrt!

Svar på tråden Juli bebis 2012