Juli bebis 2012
Idag har Vilgot sovit 70 minuter på hela dan... 30 min i vagnen ute och 40 min på soffan... :I
Bara han inte somnar före 19.30 pm han ute somnar NU. Men de verkar han inte ha nå planer på att göra...
Idag har Vilgot sovit 70 minuter på hela dan... 30 min i vagnen ute och 40 min på soffan... :I
Bara han inte somnar före 19.30 pm han ute somnar NU. Men de verkar han inte ha nå planer på att göra...
Anjiali
Usch då :S Vilgot brukar sova ca 2.5 h på förmiddagen.. Men nu har han ändrar sig.. Han blev 3 mån i onsdags :S
Vilgot är 3 månader, vi hade bra rutiner på allt men nu är dom tydligen ett minne blott för honom...
Igår skrek han konstant i 2timmar... :S
Trolla har ni prövat tejp? De finns nån speciell tejp från sjukgymnasten som man sätter där man har växtvärk som tydligen hjälper...
Hade ett barn på förskolan som hade sån..,
Har dock ingen aning om vad de heter...
Granskogen
De kan stämma :)
Granskotten ska de såklart stå :)
Idag blev de ny vägning och mätning.. Ja va ju så sjuuuukt nojig att behöva börja med ersättning. Men till min stora lättnad så hade han gått upp!!
Nu väger han 6370gram (förra veckan 6240 gram) han har även vuxit pang mycket 66,5 förra veckan 65 cm :)
Åh jag är så lättad!
Jag har också åkt på värsta förkylningen. IGEN? Ont i kroppen och når piss :( hoppas ja inte smittar Vilgot :S
En kompis morbror körde Lchf och hade diabetes och de skuta med att han inte behövde ta en enda spruta..
Ja tror på Lchf men ja äter allt. Ja vill inte gå ner i vikt heller och har svårt att gå upp i vikt..
Skulle dock behöva hjälp med sockerbetoendet...
Trolla
E de sant? Ja som trodde man bara gick ner :D kanske ska köra de trots allt när ja slutat amma :)