Juli bebis 2012
Vilgot fick feber på kvällen och dagen efter.. Den låg på 38,7 som högst men han sov mest o verkade inte bekymrad de va inte förrän till kvällen när han blev väldigt gnällig och febern gick upp som han fick Alvedon...
Vilgot fick feber på kvällen och dagen efter.. Den låg på 38,7 som högst men han sov mest o verkade inte bekymrad de va inte förrän till kvällen när han blev väldigt gnällig och febern gick upp som han fick Alvedon...
Precis eller om han hade väldigt ont i låren efteråt...
Ja skulle va glad om ja bara kunde ta en promenad.. Men så fort jag går mycket gör sig foglossningen sig påmind med bravur... Längtar såå tills den är borta! ( om de någonsin försvinner) min läkare sa att när man slutat amma, och alla hormoner har återställt sig. Då kan man hoppas den försvinner.,,
De ska bli kul imorn o se om jag överlever dagen.. Ja ska på Underbara Barnmässan.. Då blir de gå en heldel :S
Vad gäller amning så hoppas ja kunna amma till 6 mån...
Hua! Helt slut efter en heldag på underbara barnmässan. Ont i fogarna så ja bara vill gråta...
Men vad mysigt jag haft!!
Knip done
Juste ja glömde ju säga.. Denna gång klarade sig inte Vilgot när ja blev förkyld. Han hade feber imorse, snorig o hostar :( de svider o mammamhjärtat att veta att de är MITT fel att han är krasslig..
Nu har han ingen feber och mår rätt bra bortsett från snorig o lite hostig, men ändå..
Ja och många fler börjar undra om Vilgot håller på att få tänder.. Han dreglar MASSA och har händerna i mun HELA tiden.. Men ja har inte känt nåt än och hoppas de dröjer lite till...hur blir de med amningen annars?
Anjiali
Här är en till som är valen mer på nätterna..
Vilgot vill äta varannan timme..
Har du prövat med ett annat märke på napp?
Vilgot tar bara MAM silikon för +6 mån. Dom andra tycker han är för små...
Ja håller med dej ellabella!!
Inatt slog vi nog rekord! 6 gånger vakande liten o ville ha mat! Förut har de varit Max 3 gånger!!
Visst va de nån mer här som hade problem med libero? Att bajsat åkte upp på ryggen?? Så är de för oss också o ja vet inte vad man ska göra!!
Pampers blir han alldeles röd av...
Hjälp tack!