Juli bebis 2012
Juliaannaeva
Men ja ger ju bara gröt 1 gång/dag o ammar annars hur ska man då göra?
Ja fick också samma direktiv som du, men undrar om gröt räknas som smakmat...
Juliaannaeva
Men ja ger ju bara gröt 1 gång/dag o ammar annars hur ska man då göra?
Ja fick också samma direktiv som du, men undrar om gröt räknas som smakmat...
Jag tänker på er trolla och monster! Skickar lite styrkekramar till er!
Måste bara få Lätta mitt hjärta!! Jag vill skrika ut min lycka!
VILGOT TOG FLASKAN IDAG!! FÖRST 100ml o nu på kväller 135 ml!
Efter att prövat alla flaskor så va de esska som gick hem.
De känns som en sten som har lättat!
Han käkar också 1-1,5 dl gröt på dagarna.. Och när den med fruktpure tar slut blir han SKITFÖRBANNAD!
Litet matvrak?
Chess
Jag ger ersättning som tillägg...
Ang gröten kör vi banangröten från semper.. Han fick lite ont i magen i början, men de va bara de 2 första dagarna, sen kan han få ont om han inte rapar imellan...
Monster
Usch! Men skönt att du inte känner oro!
Ellabella
Ang foglossningen.. Jag har också min kvar.. Men min läkare sa att så länge man ammar så försvinner den inte.. De för att foglossningen har med hormoner att göra och när man ammar har man ju fortfarande massa hormoner..
Grankotten
Dessvärre är de inte alltid foglossning går över..
Min faster har kvar sin, och då ska tilläggas att hennes son är 17 år nu...
Ha! Sova är väl överskattat? Vilgot har vaknat varannan timme sen 7-8 veckor tillbaka..
Tror att de är en av anledningarna till att jag blir sjuk hela tiden.. Förkylning för 4e gången på kort tid..
Jag ger även tillägg på kvällen, men han sover inte bättre för det... :(
De står nu i nya säkerhetsbladet att man inte ska låta de små stå ute och sova på vintern..
De för att psd har ökat under de förhållandena.. Man har klätt de alldeles för varmt.. Både fleeceoverall, åkpåse, och täcke är alldeles för mycket enligt Bvc..
Våran lilla kille är jätte varm av sig så ja använder mössa fleece overall och 2 tjocka filtar + skyddet till vagnen o nu e de - 15 här.. O då är han näst intill svettig...
Vet inte hur ja ska klä han imorn när farmor ska promenera nere på stan ( med spring i affärer) ..
Första gången hon ska passa honom.. Jag ska lyxa till de med ansiktsbehandling ;)
Cattanb
Tack de får bli så :)