Inlägg från: FruSandra |Visa alla inlägg
  • FruSandra

Juli bebis 2012

Trolla
    Ull har ingen effekt om de inte är närmast kroppen ;)

Ja ångrar så att ja inte köpte på mej ett gäng på barnens hus i Södertälje.. Dom ska lägga ner och hade 70% på alla kläder de fanns sjukt mycket ullkläder i alla storlekar, men va så stressad med maken med mej..

• FruSandra

Vilgot va 69,5 för 3 veckor sen :) o vägde då 7140 tror ja.. O han blir 5 månader imorn.. O ska vägas o mätas på torsdag :)

• FruSandra

Trolla ja tänker på er!
    Min mamma hade en tumör i knät. Den va godartad och opererades bort med en titthåls op..
    Jag hade en cysta i nacken -94, den opererades bort (och nu har jg världens fulaste och största ärr efter.. )

• FruSandra

Idag blir Vilgot 5 månader.. De firade jag med att gå o få en ansiktsbehandling ;)
    Farmor passa Vilgot under den timmen :)

• FruSandra

Åh ja sitter i kö till 1177 nu.. Misstänker att Vilgot kanske fått magsjuka...
    Efter gröten kom allt upp över mej igen.. Sen har han bajsat 7-8 gånger med löst slemmigt nästan genomskillningt bajs o lite upphöjd temp :|

• FruSandra

Skuttare

Tack! Ja tror dock inte de är vinterkräksjukan utan kanske nån annan typ av magsjuka :(

• FruSandra

När är risken för psd mindre? Tänkte på magliggande?
    Vilgot kan fortfarande inte rulla över från mage till rygg.. Från rygg till mage går finfint.
    Men han byter håll på huvudet om han ligger på mage.. Behöver ja oroar mej? Han är 5 månader o 1 vecka..
    Ja menar behöver ja oroa mej om han sover på mage?

• FruSandra

Millufjor
    Man kan frysa i glasburkar om man lämnar 1.5-2 cm upp..
    Jag har dock inte prövat men har fler vänner som gör de..

• FruSandra

Hej alla! Idag ska vi ha dop för Vilgot.. Till vår stora besvikelse är de 5 st som hoppat av sen igår :(
    Trist när vi planerat och gjort massa smörgåstårtor i onödan...

Svar på tråden Juli bebis 2012