Juli bebis 2012
Idiotiska fk...
Och på tal om dem...idag fick jag en utbetalning av dem för 11 dagar....
Men jag har ansökt om 30 och de ska inte komma förens den 27:e...är inte det väldigt märkligt ??
Idiotiska fk...
Och på tal om dem...idag fick jag en utbetalning av dem för 11 dagar....
Men jag har ansökt om 30 och de ska inte komma förens den 27:e...är inte det väldigt märkligt ??
Här får Lovis välja hur hon vill somna
vill hon somna själv i sin säng gör hon det lugnt och tyst inom några minuter men blir hon ledsen får hon komma upp och somna i famn ! Funkar utmärkt för oss...
Hon är också väldigt sällskapssjuk och vill gärna hänga på höften..tur hon inte är så tung med sina 5 kg
Skulle era bebisar fortsätta bajsa blod bör ni vara uppmärksamma...det kan vara allergi. Men är det bara tillfälligt är det nog inget att oroa sig över ! Håller tummarna att det slutar !
Gulia 84 har han mycket hosta ? Be Isåfall läkaren lyssna om det kan vara förkylningsastma ! Min stora dotters astma började så...
Men det kan lika gärna vara helt normalt men att han kanske behöver någon medicin som hjälper honom lite.
Här var vi tampats med lovis utslag nu ett par dagar. Men så skrev läkaren ut allergimedicin igår och nu efter tre doser är det nästan borta..skönt . Hon såg inte riktigt klok ut
Och här har vi en liten tjej som fått en allergisk reaktion igen
eksem och har kräkts mellan 30-40 gånger idag...är tröööött på allergier !!
Oj vad duktigt alla äter :O Lovis äter bara ersättning än så länge. Men nu har de senaste blöjorna varit utan slem så kanske magen håller på att läka nu. Vi testade mat och gröt för en månad sen men hon fick reaktioner på allt
så vi skyndar långsamt !
Samtidigt är jag väldigt angelägen att få börja med fast föda med förhoppning att kräkandet ska minska....är SÅ trött på allt kräk....
Men annars är hon verkligen världens goaste unge ! De enda gångerna hon är lite missnöjd är när hon är trött eller hungrig. Men annars ler honså fort man tittar på henne
Momster : vilken gröt har ni testat ?
Sinlacen innehåller en sojasläkting som heter johannesbrödmjöl och som sojaallergiker kan reagera på.
Nu vet ni ju inte om han tål soja eller inte men jag hade nog väntat med gröten ändå och testat att göra egen på tex neocate och rismjöl.
Sajo81 : varför väcker ni honom på natten ?
Knaster på utandning är väldigt vanligt för lunginflammation ! Har hon det jobbigt med andningen hade jag åkt in...
Aha ser nu att ni varit inne...
Fick hon inhalera något ?vad sa läkaren att ni skulle göra ? Rs provet går väl smabbt så det borde ni ha fått svar på?