Inlägg från: AnnA1985 |Visa alla inlägg
  • AnnA1985

Juli bebis 2012

Ja just det, vi bor inte ihop än jag och gubben, vi bor grannar.. han bor i lägenheten under mig :p Ganska smidigt de veckor han jobbar natt, men känner att vi är redo att flyta ihop nu efter 1 år 3 månader :D men att få tag i en 3a är inte det lättaste =/

• AnnA1985
    mommytobe again skrev 2011-11-24 11:43:57 följande:
    Hej hej!
    Jag väntar nu mitt tredje barn, har en flicka som blir 2 år i februari samt en ängel som skulle komma till oss i början av jan....men det ville sig inte men nu är jag alltså stolt gravid och ska ha i juli!!!

tänkte höra om jag får vara med och skriva om livets(och magens) upp och nergångar???

stor kram

Hej och välkommen!
    Klart du får hänga på, är ju bara kul med fler tjejer här i tråden =) 
  • AnnA1985

Jag är SÅ nervös nu!
    Min mor ringde precis och skvallrade att vattnet gått på brorsans tjej, iiiihh!!!
    Hoppas jag blivit faster till imorn <3
    Själv är man bara i v8, hade gärna bytt med svägerskan :p   

• AnnA1985

Imorn går jag in i vecka 9... underbart! Ju längre man få gå desto bättre känns det ju =)
    Kissnödig ta me fasen hela tiden :p illamåendet kommer bara ibland, och det är rätt gött ändå.
    2 veckor kvar till inskrivning, men jag vet att det bara kommer säga SWISCH så är man där :p  

• AnnA1985

Jag blir så glad över era små "smulor" med tickande hjärta ^^
    Själv funderar jag på att dra en rövarhistoria så jag kan få göra VUL... eller är det fel tycker ni?
    Denna jävla oro som finns i mig tar kål på mig nämligen. Har haft 2 infektioner i livmodern, och det va Oktober -10 och Januari -11, pluss äggledarinflammation i Februari... Dock såg cellprovet på uppföljningen i September bra ut, de såg inga infektioner alls, men är ju så rädd att min "smula" inte skulle vara vid liv, trots fint cellprov :S  

• AnnA1985
    Engla 80: Nä, jag frågade BM när jag va där på information, sa hon att jag inte var beviljad VUL på sjukhuset, men att jag skulle testa fråga på en privat gynmott. Gick till en privatgyn mottagning och frågade om VUL, men där ville de inte göra VUL i onödan, för det va inte bra för själva graviditeten... Aldrig hört talats om att det skulle vara farligt!?

Madlin: Jag bor i en liten stad vid namn Lidköping, men inte ens i Skövde skulle jag få göra VUL, ringde och frågade nämligen. 
  • AnnA1985

15,45 idag blev jag faster! <3 Nu sitter jag och väntar på bild på lillskruttan :D Min bror hade fortfarande inte fått reda på vad hon vägde eller hur lång hon var.. lite konstigt tycker jag dock :p De hade fått klippa upp min svägerska. Förvärkarna hade börjat kl 22 igårkväll, och vid 14 idag satte krystvärkarna igång.. fyyyfaaaaan, jag vill inte ha ont så länge :p

• AnnA1985

Tack ska ni ha :D

HöstLilja: Var det snabbt?! :S Jag hade ju tänkt mig 3-4h eller nåt, haha :p Alla mammas 4a förlossningar har gått på så kort tid.. men hon kanske är one of a kind :p 

• AnnA1985

Men uuuusch, jag tror jag skippar att föda mitt barn om det ska ta så jäkla lång tid :p
    FÖr min syster så tog det inte heller speciellt många timmar... Bara för det så kommer väl min förlossning vara hur länge som helst :p Har ju fått höra lite skräckförlossningar från mina vänner, så jag är ju underrättad hur jävlig en förlossning kan vara, men att efter bebis är fött så är allt jävulskap glömt.
    Jajja, en förlossning är ju inget man kan komma undan, haha :p  

• AnnA1985

Oj, det va en redig pöjk :O

Väntar fortfarande på kort på bebben.. Men förstår ju att min bror och hans tjej njuter just nu =)
    Längtar tills det är våran tur <3  

Svar på tråden Juli bebis 2012